Skip to main content

Auteur Topic: pijpen

M

MB

pijpen
OP: 14-10-2008, 18:04
is pijpen niet heel erg vies en hoe gaat het precies?
  • IP logged

t

totalwar

Re: pijpen
#1: 14-10-2008, 19:25
is pijpen niet heel erg vies en hoe gaat het precies?

Ligt eraan, in het begin kan het niet overdreven lekker zijn, maar je went eraan. Daarnaast is beffen meestal minder lekker dan pijpen. Dat komt omdat de vaginavocht automatisch een beetje zurig is en dat is bij een jonge niet altijd zo.

Pijpen is niet zo moeilijk, je plaatst je lippen tegen de eikel en vervolgens laat je je lippen van voor naar achter over de eikel heen en weer glijden. Sommige jongens vinden snel heel fijn en sommige strak, dat is iets wat je dan moet uitvinden.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

T

TienerJen

Re: pijpen
#2: 25-10-2008, 09:44
Hey ;)

Pijpen is hoe je het vind ;) Je moet aan hem vragen hoe hij het wilt bijvoorbeeld over zijn eikel likken en daarna heen en weer zuigen terwijl jij zijn eikel likt haha.. Maar als je niet wilt dat hij klaarkomt in je mond zou ik het maar niet uitproberen  ;)


Groetjes Jennifer :-*
  • IP logged

m

magiclover

Re: pijpen
#3: 26-10-2008, 20:01
je kunt ook vragne aan hem om te zeggen wanneer hij klaarkomt en dan stoppen met pijpen.
  • IP logged

A

Allardinflames

Re: pijpen
#4: 26-10-2008, 22:10
pijpen is gewoon lekker (A)
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: pijpen
#5: 01-12-2008, 22:43
Ik denk dat het wel mee valt met dat het vies is.
Heb geen idee, want heb t nog nooit gedaan.

Maar hoe begin je, dat vraag ik me af.
Ik weet wel hoe ik mn vriendje zou moeten pijpen (denk ik  ::) ) maar hoe werk je er naartoe zegmaar xD
Ik ben niet het type om zegmaar halverwege het zoenen ineens hem te beginnen te pijpen ofzo xD
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: pijpen
#6: 02-12-2008, 12:18
als jullie een close relatie hebben dan kun je er gewoon over praten met hem, bijv: "hee, zeg is... wat vind jij van pijpen?" en dan zal hij wel antwoord geven :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

t

totalwar

Re: pijpen
#7: 02-12-2008, 14:22
Het is niet zo al te moeilijk. Je moet alleen ervoor zorgen dat je 1 van de 2 dingen beslis en dat is. Wil ik hem eerst anders verwennen of wil ik gelijk beginnen met pijpen. Meestal is de eerste optie de makkelijkste.

Voorbeeldje.
Je zit naast elkaar op bed bijv tv te kijken en toch ben je een beetje sexsistisch en wil je het toch eens bij hem uitproberen (als je al weet dat hij het ook wel wilt natuurlijk). dan kan je naast hem gaan liggen met je hoofd op zijn schoot. Vervolgens leg je je hand onder je hoofd en beweeg je je vingers iets heen en weer. Als hij het merkt en je merkt dat hij je niet tegenhoud, dan kan je je hand heen en weer gaan bewegen (over zijn broek nog steeds). Vervolgens als hij opgewonden genoeg is maak je zijn broek los en eventueel al zijn deel uit zijn onderbroek (maar net na hoe snel je wilt gaan) en dan beweeg je eerst je hand over zijn deel (je hoofd ligt nu iets hoger op zijn buik, omdat je natuurlijk niet op zijn schoot kan blijven leggen als zijn deel eruit is). Vervolgens kan je wat kleine kusjes op de top geven en dan zelf kiezen wanneer je begint met pijpen.

Zo zijn er nog wel wat manieren te vertellen in welke situatie je het beste kan handelen (srry weet hier te veel af, komt door bepaalde dingen uit het verleden :P).

Groetjes,

Steffen


Maar hoe begin je, dat vraag ik me af.
Ik weet wel hoe ik mn vriendje zou moeten pijpen (denk ik  ::) ) maar hoe werk je er naartoe zegmaar xD
Ik ben niet het type om zegmaar halverwege het zoenen ineens hem te beginnen te pijpen ofzo xD
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

Re: pijpen
#8: 02-12-2008, 16:03
Ah, thanks Steffen.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal