Tiener Problemen

Log in of registreer jezelf.

Auteur Topic: Paar vragjes over de pil en zwangerschap  (gelezen 313 keer)

Offline DenaTopic starter

• Groentje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Leeftijd: 16
  • Hartje Christiaan
Paar vragjes over de pil en zwangerschap
« Gepost op: 19 mrt, 2010, 17:40:19 »
1.  Wanneer kan je een test doen als je aan de pil bent en is het betrouwbaar? (denk dat als ik zwanger zou zijn dat dat dan nu nog geen drie weken zal zijn gok ik).Of moest ik stoppen met pil en dan de test doen?
[/size][/color][/font]
[/size][/color]2.   Klopt het als je aan de pil bent dat je dan altijd, zwanger of niet ..dat je elk keer menstrueert in de stopweek door zoals normaal als je ongesteld bent[/font]
[/size][/color][/font]
[/color][font='lucida grande', 'trebuchet ms', helvetica, arial, sans-serif][/size]dankjee xx denisa[/font]

Offline Happy_Man

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Geslacht: Man
  • Lokatie: Regio R'Dam
  • Leeftijd: Leeftijd
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Paar vragjes over de pil en zwangerschap
« Reactie #1 Gepost op: 19 mrt, 2010, 19:02:16 »
Sorry Dena,

Wanneer ik dit soort knullig knip- en plak werk zie, dan begin ik mij ernstig af te vragen hoe serieus de vraag is. Het wekt in ieder geval sterk de indruk dat je het van elders gekopieerd hebt.

Komt bij dat het ook nog eens een bericht is dat dubbel geplaatst is.

Normaal gesproken bemoei ik mij niet met het beheer van geplaatste berichten, maar in dit geval gooi ik er een slotje op.
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.
Heb je behoefte aan een praatje dan mag je mij ook (desnoods via PB) om een chat-afspraak vragen