Tiener Problemen

Log in of registreer jezelf.

Auteur Topic: My Story.. Help Needed.  (gelezen 577 keer)

Offline AddictedToYouTopic starter

• Proeflid
  • Geslacht: Vrouw
  • Lokatie: Den Haag
  • Leeftijd: 13
  • What doesn't kill you, makes you stronger..
My Story.. Help Needed.
« Gepost op: 07 mrt, 2010, 13:35:02 »
Ik ben een meisje van 13, en bi. En ik ben dus op een meisje, een vriendin van me. Ze speelt heel vaak Maplestory, een MMORPG (spel), en daar kent ze dus ook allemaal mensen van. Met één daarvan kreeg ze verkering, en daar was ze dus echt helemaal gek van enzo, en ik, als haar vriendin, kreeg natuurlijk alle details van haar relatie te horen. Ik deed alsof ik het allemaal geweldig vond, maar vanbinnen haatte ik die jongen echt ongelovelijk. Ze had hem nog nooit in het echt gezien.. En hij hoefde maar een paar woorden te typen om haar gek te maken.. Ik was zó jaloers. En op een gegeven moment kreeg ik dus zijn msn en begon ik met hem te praten. En het ergste was, hij was echt aardig. Dus wij werden ook vrienden, en spraken elkaar heel vaak op msn.
Zo ging het dus nog een tijdje door. En toen kon ik het gewoon niet meer voor me houden, en vertelde aan die jongen dat ik op zijn vriendinnetje was. Hij was een soort van in shock, hij wist niet eens dat ik bi was, laat staan dat ik precies op zíjn vriendinnetje was. Gelukkig had hij niets tegen biseksualiteit enzo, en hij beloofde dat hij het niet door zou vertellen aan haar.
Dat deed hij dus wel.
En hij maakte het kort daarna, op oud en nieuw om 2 uur 's nachts, uit met haar (niet door mij, ze was vreemdgegaan in real life en hij kon het niet loslaten ofzo). En toen kreeg het hele gedoe een soort van New Moon effect, met mijn vriendin als Bella, haar vriendje als Edward en ik als Jacob. Omdat hij haar negeerde op msn, zijn mobiel en Maplestory, stortte ze zich volledig op mij. Ik vond dat totaal niet erg. Ik hoopte stiekem al heel lang dat hij het uit zou maken en dat ze met mij ging. Eerst was het nog wel onschuldig, kletsen, huilen, lachen, achter de computer zitten.. Dat soort dingen. En in een van die keren vertelde ze dat ze niet wist of ze bi was, en het wel wilde uitproberen.. Dus toen begonnen we een keer te zoenen. Ze zei wel de hele tijd dat ze alleen wilde uitproberen en dat ik geen valse hoop moest krijgen. Maar het betekende voor mij meer dan dat. Ze praat nog steeds elke keer dat ik haar spreek over haar ex, en ze stalkt hem een soort van. En nu zit ik er zo'n beetje tussenin. Ik ben de enige manier voor haar om contact met hem te hebben, want soms als we achter de computer zitten op mijn account, praat ze ook met hem. Tenminste, dan zegt ze dingen tegen hem en negeert hij haar. Aan de ene kant wil ik dat ze gelukkig is, en dat ze dus weer bij elkaar komen. Maar aan de andere kant wil ik echt niet dat het weer aangaat, omdat ze me dan waarschijnlijk weer 'verwaarloost'.. Intussen zoenen we soms nog wel. Één keer heb ik haar zelfs gevingerd.. Dat soort dingen doe je toch niet als je niks voor iemand voelt? Of zit ik er echt helemaal naast?
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Help me please?

Offline triiesja

• De Beste
  • Lokatie: Spijkenisse
  • Leeftijd: 17
  • blijf je zelf dan doe je al gek genoeg
Re: My Story.. Help Needed.
« Reactie #1 Gepost op: 08 mrt, 2010, 18:32:07 »
dus waar heb je nu hulp voor nodig ?
blijf je zelf dan doe je al gek genoeg !

Offline Janneman

• Hele Bekende
  • Geslacht: Man
  • Lokatie: Maastricht
  • Leeftijd: 24
  • Na regen komt zonneschijn
« Reactie #2 Gepost op: 09 mrt, 2010, 21:03:33 »
Als ik jou was zou ik naar jou vriendin toe stappen en haar een keuzen geven, wel of niet een relatie met jou.

Wat jij zegt dat klopt wel een beetje, zoiets doe je niet zomaar als 'vrienden'. Het is logisch dat jij wilt weten waar je aan toe bent.

Laat haar dat ook weten: Vind ze het fijn genoeg om iets met jou te hebben of wil ze liever die jongen, laat haar kiezen. Als ze dan niet voor jou kiest dan laat zulke dingen ook niet meer gebeuren want dat brengt jou alleen maar in verwarring, zo houdt ze jou aan het lijntje. Kiest ze wel voor jou, dan heb je wat je hebben wilt!

Het is lief van jou dat jij wilt dat zij gelukkig is, maar laat dat niet ten koste van je zelf gaan!

Succes ermee

Groetjes

Ernst

Offline ~noukos~

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 14
  • who are you?
« Reactie #3 Gepost op: 09 mrt, 2010, 23:40:08 »
haay, ik ken ze allemaal nou ja die jongen niet echt heel goed maar de rest wel, die dit geschreven heeft is een van mijn beste vriendinnen en dat meisje waar ze dus op is die jonge wil niet met haar verder en hij woont niet in nederland,dus verder met die andere jongen is een beetje moeilijk.
groetjes noukos

Offline Janneman

• Hele Bekende
  • Lokatie: Maastricht
  • Leeftijd: 24
  • Na regen komt zonneschijn
« Reactie #4 Gepost op: 10 mrt, 2010, 01:23:13 »
Okey maar dat veranderd nog niet zo heel veel aan de situatie van AddictedToYou. De vriendin waar ze op verliefd is zal toch moeten besluiten wel of niet iets te willen met haar, in plaats van half, onder het mom van "uitproberen".. Dat is niet helemaal eerlijk.

Tenzij beide daar geen probleem mee hebben natuurlijk, maar dat blijkt niet uit haar verhaal.

Groetjes

Ernst

Offline ~noukos~

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 14
  • who are you?
« Reactie #5 Gepost op: 10 mrt, 2010, 16:33:41 »
tuurlijk heeft ze er wel problemen mee :-\ maar ik wilde gewoon zeggen dat die jongen in het buitenland woont en dat hij niet meer met dat andere meisje wil, dus is het zeg maar extra ingewikkeld.

Offline Klapffiets

• Groentje
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 14 mrt, 2010, 12:26:17 »
Dit verhaal komt me heel bekend voor.
Ik heb nu 4 maanden een vriendin en zij is ook bisexueel, ze heft mij ook vertelt dat ze ook al sex met meiden heeft gehad.
Maar om even terug te komen op je verhaal.
Een meisje staat vaak open voor nieuwe dingen.
Zo als bewezen is er dat bisexueele meisjes sneller verkering zullen krijgen met een ander meisje, terwijl een bisexuele jongen sneller met een meisje als met een jongen zal gaan.
Aan gezien dat meisje waar jij al sex mee hebt gehad het nog niet zeker weet of ze het wel fijn en vertrouwent voelt wilt alleen maar zeggen dat ze er nog achter moet komen wat voor een sexuele voorkeur ze nu echt precies heeft.
Daarom is het in mijn ogen juist goed dat je al sexuele avtiviteiten met haar hebt gehad zo zal ze der sneller achter komen wat ze nu echt fijn vind, maar laat het nog even rusten aan laat dat meisje nou der eens precies over na denken wat ze nu wel echt wilt.
Als ze ook echt met jou een relatie wilt beginnen zul je dat snel genoeg merken door verschilende benaderingen.
Kort om laat het rusten je zult haar tenslote moeten accepteren in der keuzes ik hoop voor jou dat het allemaal goed komt.
Als je nog vragen hebt kun je me altijd een berichtje achter laten ;)
Jonathan

Offline AddictedToYouTopic starter

• Proeflid
  • Lokatie: Den Haag
  • Leeftijd: 13
  • What doesn't kill you, makes you stronger..
« Reactie #7 Gepost op: 28 mrt, 2010, 21:52:33 »
Mhm.. Ik vind het natuurlijk niet echt fijn dat ze dat soort dingen alleen met me doet om het uit te proberen, maar het is toch beter dan niks dacht ik zo. Over haar heen komen gaat me niet lukken. Nog niet in elk geval. Ik kan gewoon niet zonder haar, en zij ook niet zonder mij, als vriendin.
En wat ~noukos~ zei is waar, die jongen woont in het buitenland en heeft een ander vriendinnetje nu. Hij negeert mijn vriendin dus ook.. Dat is deels de rede dat ze me nodig heeft, omdat ze dus heel depri is omdat hij het heeft uitgemaakt.

Ik weet dat ze geen relatie met me wilt. Maar ik blijf hopen, en als ze van gedachte verandert wil ik er zijn..

Offline x_strawberry_x

• Hele Bekende
  • Lokatie: spijkenisse
  • Leeftijd: 16
  • ILoOveeYoOuu(l)
« Reactie #8 Gepost op: 09 apr, 2010, 13:35:55 »
Je MoOet GewoOn GOoed Mert Haar praten, Vertel over je Gevoelens en net als Janneman Al zei laat haar een keuze maken als ze tog voor die jongen en de plaats van haar dan beteken niet gelijk dat ook je vriendschap moet verbroken worden je kan altijd gewoon met haar in contact zitten of probeer je af tereageren op je jongens als je haar wil vergeten..
Mij Kan Je Vertrouwen..Je Kan Me Alles Vertellen..En Ik Zal Jou De Waarheid Vertellen..Heb Je Problemen Of Zit je Ergens Mee Stuur Me Dan PB.

Offline julietta-arm

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 15
  • smile to the darkness
« Reactie #9 Gepost op: 05 mei, 2010, 12:03:39 »
een tip praat met die jongen waarom die haar negeert vertel ook tegen je vriendin dat hij haar niet waart is enzo en dat ze zich alleen maar laag maakt als ze zo door gaat maar gaa daaarna ook niet zoenen met haar  dan krijgt het een mindere sereuse kant en verder zou ik ook minder afspreken je hoeft haar niet te negeren ofso maar wel met mate want als ik het zo hoor dan maakt ze gewoon gebruik van jou waneer ze weer met die jongen zal hebben dan is ze jou weer vergeten en dat kan egt niet als vriendin en dus ook niet als girlfrend laat niet merken dat je ermee zit ik denk dat je eens een goed gesprek met haar moet hebben en niet meteen laat gewoon soms niks van je horen

groetjes julietta

Offline Onbekend

• Elke dag is er weer één
  • Nieuwe Bekende
  • **
  • Lokatie: Zwolle
  • Leeftijd: 15
« Reactie #10 Gepost op: 15 aug, 2010, 00:18:43 »
Ja ik weet je hier niet mee te helpen sorry,

succes
Hulp nodig stuur maar een persoonlijk bericht ik reageer meestal binnen 12 uur;)