Tiener problemen.nl forum | bespreek je problemen anoniem

Log in of registreer jezelf.

Auteur Topic: Vind jij dit ook zo wazig ??  (gelezen 1964 keer)

Offline KlapffietsTopic starter

• Groentje
  • *
  • Geslacht: Man
Vind jij dit ook zo wazig ??
« Gepost op: 14 mrt, 2010, 12:49:10 »
Vind jij het ook zo wazig dat als je een relatie hebt en mensen maken het uit na 2 maanden met een stomme smoes van ik voel niks meer voor je en zo.
De meeste maken het zo snel al uit als ze der achter komen dat de vlinders weg zijn ??
Maar vaak weten ze ook niet dat als de vlinders weg zijn het echte houden van komt.
Vertell eens jou mening hier over en wat je der van vind....
Ik persoonlijk kan me der heel erg aan op regen...
Jonathan

Offline maraa

• Meester Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vind jij dit ook zo wazig ??
« Reactie #1 Gepost op: 14 mrt, 2010, 13:05:02 »
Ik vind dat het er ook heel erg aan ligt wat voor relatie je eerst had zeg maar.
Heb je een echte serieuse relatie met ook gesprekken (en dus niet bijna alleen het knuffelen enzo) dan vind ik eigenlijk wel dat
degene die het uit gaat maken wel meer uitleg moet geven dan ik voel niks meer voor je, bijvoorbeeld waarom het is veranderd
of dat er bepaalde dingen zijn die hij/zij niet leuken vinden etc.
Maar als het gewoon een relatie is met wat afspreken en nog wel meer dingen dan, maar niet het echte serieuze dan vind ik het minder erg,
al vind ik het wel hard voor de andere, maar zomaar zeggen het is over vindt ik eigenlijk niet geheel eerlijk na een paar maanden.
Tenzij degene echt niet weet waarom, vind ik dat je wel wat mag vertellen waarom het veranderd is.
Maar het blijft eraan liggen hoe serieus en echt de relatie is ( en neen daarmee bedoel ik niet hoe ver je gaat in je relatie)
Maar het uitmaken na 2 maanden vind ik wel gewoon kunnen, als je de relatie niet meer ziet zitten, moet je daarin gewoon eerlijk zijn.

Offline Janneman

• Hele Bekende
  • Lokatie: Maastricht
  • Leeftijd: 25
  • Na regen komt zonneschijn
« Reactie #2 Gepost op: 14 mrt, 2010, 20:41:51 »
Ik sluit me aan bij de mening van maraa.

Ik heb een half jaar geleden een vriendin gehad voor 2 maanden. Na 2 maanden voelde ik niks meer voor haar en heb ik het uitgemaakt. Hard maar eerlijk. Begint na 2 maanden het houden van? Voor jou misschien wel, maar niet voor iedereen hoor.

De eerste maand was leuk, we konden goed praten, we waren lief voor elkaar. Tot dat zij meer en meer aandacht wilde en jaloers werd. Ruzies ontstonden en de vlinders verdwenen bij mij totaal. Bij haar? Nee hoor, ze was nog steeds helemaal verliefd, ondanks de ruzies. Ik leerde haar na die twee maanden pas echt kennen. Onvolwassen en jaloers. Ik kwam er gewoon toen pas achter dat we niet bij elkaar pasten. Zij begrijpt het nu nog steeds niet.

Ik heb het uitgemaakt omdat ik simpelweg niks meer voor haar voelde en het niet kon opbrengen gevoelens te faken. Vind je dat wazig?

Groetjes

Ernst

Offline valie

• Groentje
  • *
  • wees jezelf er zijn anderen genoeg
« Reactie #3 Gepost op: 17 mrt, 2010, 20:50:19 »
Vind jij het ook zo wazig dat als je een relatie hebt en mensen maken het uit na 2 maanden met een stomme smoes van ik voel niks meer voor je en zo.
De meeste maken het zo snel al uit als ze der achter komen dat de vlinders weg zijn ??
Maar vaak weten ze ook niet dat als de vlinders weg zijn het echte houden van komt.
Vertell eens jou mening hier over en wat je der van vind....
Ik persoonlijk kan me der heel erg aan op regen...
Jonathan

ik begrijp dat je het raar vindt, en ik kan er volledig inkomen maar ik heb het ook uitgemaakt met mijn laatste vriendje omdat ik er niets meer voor voelde maar ook omdat hij veranderd was, ik wou het wel uitleggen maar kon het niet het is gewoon heel moeilijk uit te leggen waarom je dat gedaan hebt. vaak snappen ze het zelf ook niet helemaal waarom ze het doen, maar hebben ze gewoon hun gevoel gevolgd
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

Offline nice

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 22 mrt, 2010, 02:00:28 »
mijn ex vriend had het na 8 maanden uitgemaakt hij zei dat ie gewoon niet meer verliefdd was!!!
maarja k snapte hem ook niet hij begon al te huilen voor hij het had uitgemaakt duss niet verliefd??? maarja 3 jaar later nu en ik ben hem eindelijk vergeten vorige maand zijn de laatste gevoellens ook weggewaait :)
ik kan eindelijk weer verder!!!!

Offline linda

• Hele Bekende
  • Lokatie: Delft
  • Leeftijd: 17
« Reactie #5 Gepost op: 22 mrt, 2010, 18:33:05 »
janneman

wat er bij jullie is gebeurt klink mij heel erg bekent in de oren omdat mijn hvd en mijn beste vriend verkering hadden en hij het uitmaakte omdat zij te jaloers en te kinderachtig was voor hem ... en nu zeggen ze allebei over elkaar dat ze lelijk zijn ik denk echt zo bij mezelf je hebt een jaar verkering gehad dan zeg je dat tog niet :O:O:O omg
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft
:D

Offline liseee-

• Meester Lid
  • Lokatie: Noord brabant
  • Leeftijd: 16
  • voor sommige is het nooit goed..
« Reactie #6 Gepost op: 23 mrt, 2010, 23:34:26 »
Vond je het zo erg dat ze jaloers was, of meer de ruzies?
Want dat ze jaloers is , betekend wel dat ze écht om je geeft/gaf.

Ik leerde haar na die twee maanden pas echt kennen. Onvolwassen en jaloers.

Groetjes

Ernst

Offline Janneman

• Hele Bekende
  • Lokatie: Maastricht
  • Leeftijd: 25
  • Na regen komt zonneschijn
« Reactie #7 Gepost op: 24 mrt, 2010, 00:54:16 »
Ik weet zeker dat je gelijk hebt en dat ze zeker om mij gaf. Maar ik ben niet zo van het huisje boompje beestje, ik heb best veel vrijheid nodig. Dan bedoel ik tijd voor dingen die ik leuk vind, tijd voor mij zelf, alleen zijn, en in deze situatie, tijd voor mijn studie die momenteel belangrijk voor me is. Zij eiste zo'n beetje al mijn aandacht op. In het begin was ik weg van haar dus ging ik daar wel in mee. Maar na een tijdje lukte dat niet meer. Daar heb ik met haar over gepraat en ze leek dat te begrijpen. Maar er veranderde niets. Ze werd steeds boos als ze niet de aandacht kreeg die ze wilde. Dat leverde ruzies op. Zij was voortdurend boos op mij terwijl ik mijn best deed vond ik. Vanaf dat moment begonnen mijn gevoelens te verdwijnen.

Dus wat vond ik erg? allebei; de jaloezie was de oorzaak van de ruzies. Ondanks dat het een teken was dat ze om me gaf, was dat niet genoeg. Ik kon niet meer mezelf zijn bij haar.
Waarom onvolwassen? Omdat ze toen ik het uitgemaakt had, mij verweet dat ze 'depressief' geworden was, haar vrienden kwijt was geraakt en nu niemand meer om haar heen had. Opeens voelde ze zich gebruikt. Vanaf dat moment was elk beetje gevoel dat ik ooit heb gevoeld, totaal verdwenen. Ik vond dat onvolwassen. Net zoals elkaar opeens lelijk of stom vinden als je uit elkaar bent.

Dit is natuurlijk alleen mijn kant van het verhaal, maar daarop zijn wel mijn gevoelens gebaseerd. Vandaar mijn reactie op Jonathan eerder.

Is elkaar vertrouwen en vrijheid gunnen niet ook een vormen van geven, en houden van? Als ik dat zo bekijk hoeft jaloezie niet perse te betekenen dat je écht om diegene geeft, toch?

Groetjes

Ernst

Vond je het zo erg dat ze jaloers was, of meer de ruzies?
Want dat ze jaloers is , betekend wel dat ze écht om je geeft/gaf.

Offline hulp nodig

• Hele Bekende
  • Lokatie: amsterdam
  • Leeftijd: 19
  • i have a love/hate relationschip with my life
« Reactie #8 Gepost op: 12 mei, 2010, 14:19:19 »
heb nog een mooier verhaal ik had wel voor 10 dagen een relatie (mijn kortste ooit normaal 2 maanden tot een half jaar of one night stand) ik ben eig nog steeds helemaal gek van der maar t begon zegmaar op t schoolfeest omdat ik t toen toch makelijker vond omdat daar toch bijna iedereen aan t zoenen is toen had ik dus tot en met vrijdag best wel sirieus met der toen was ik vier dagen weg (ziek migraine) en toen was er die avond een toneelstuk van mijn parallel klas op school dus gingen we daarheen en eerst leek er niks mis ofzo maar toen t toneelstuk afgelopen was en we uit zouden gaan maakte ze t opeens uit omdat ze dacht dat t alleen voor t schoolfeest was terwijl ik der had gezegd dat ik der echt leuk vond .
maar nu heb ik af en toe het gevoel dat ze mij ook leuk vind en der zijn nog een paar andere mensen die dat denken
i have a love/hate relationschip with my life
heb je een probleem stuur me een berichtje

Onbekend

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 15 aug, 2010, 00:09:56 »
Tja mensen veranderen en ja zo veranderen gevoelens ook,
Een meisje die zonder relatie met je heel lief is,
En een 2 week naar relatie nietmeer is zoals ze was,
Ja daar zou ik het ook mee uitmaken he,
Het kan gebeuren,

Groetjes

Offline LolaLaura

• Hele Bekende
  • Lokatie: Somewhere between the land of dreams and reality.
  • Leeftijd: 19
  • Beware of crazy person!
« Reactie #10 Gepost op: 25 sep, 2010, 11:41:33 »
Het klopt, de vlinders van het verliefd zijn gaan na een tijdje weg, en daarna komt echt het
houden van. Waarom sommige mensen het op dat moment uitmaken? Dat weet ik niet
zeker, maar ik kan me er wel wat bij bedenken.

Als het verliefdzijn een beetje over is, word je wat serieuzer in je relatie. Sommige mensen
zijn daar gewoon niet aan toe of zijn er bang voor. Daarom maken ze het uit. Er zijn ook
mensen die hun vrijheid wilen houden, en bang zijn dat ze die kwijtraken als ze langer bij
iemand zijn.

Ik heb na bijna twee jaar het uitgemaakt met mijn vriendje. Dat is nog niet zo lang geleden.
We houden van elkaar, ook nu nog steeds, en we missen elkaar ook echt wel. Maar het
ging gewoon niet meer vanwege ruzies. Zo kan het ook gaan.
Some people think they can command me. Some think they can make me feel small.
But I'm just me, which I'm happy to be. So, sorry guys, but screw you all!

Onbekend

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 15 nov, 2010, 00:08:58 »
Mijn ex deed dat ook naja heb gezegd oke dan niet,
En is uit gegaan toen maar heb nieuwe vriendin en dat gaat goed dus ja (A),

groetjes

Offline Myanna

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Lokatie: Den Haag
  • Leeftijd: 17
  • Until we can get help from each other, we succeed
« Reactie #12 Gepost op: 17 nov, 2010, 14:48:28 »
Als iemand het na 2 weken uit maakt, kan het nooit echt iets speciaals voor hem geweest zijn.
Heb je problemen? Je mag me altijd mailen, of als vriend toevoegen? Msn kan ook, maar vertel wel een rede. We go for the happy life without questions