Tiener Problemen

Log in of registreer jezelf.

Auteur Topic: hoe kun je het beste ziek zijn faken?  (gelezen 843 keer)

Offline MELLATopic starter

• Groentje
  • *
  • Joehoee!
hoe kun je het beste ziek zijn faken?
« Gepost op: 15 apr, 2010, 23:50:59 »
Heeee

Aangezien ik al veel gespijbeld heb op school, geloven ze me daar niet zo meer (A) maar ik heb morgen een economietoets en geen verstand, dus ik moet ziek zijn.
Ik ken de truc van een ui onder je arm en hoe je nep flauwvalt, maar welke tips zijn er nog meer? Hoe kan je het beste bijvoorbeeld overgeven ofzo? Want ik kan dat niet...
Ik heb die tandenborstel zowat door mijn huig geboord (bewijze van spreken) en nog ging ik niet over mijn nek.....

Bgggg

bye xx
There comes a point in ur life when u realize who matters, who never did, who won't anymore and who always will. So don't worry about people from the past. There is a reason why they didn't make it in ur future!
(deprimerend much, maar soms wel waar ;D )

Offline x_strawberry_x

• Hele Bekende
  • Geslacht: Vrouw
  • Lokatie: spijkenisse
  • Leeftijd: 16
  • ILoOveeYoOuu(l)
Re: hoe kun je het beste ziek zijn faken?
« Reactie #1 Gepost op: 16 apr, 2010, 08:28:42 »
Eeehm...
Gewoon Doen Net alsof je Buikpijn heb of telkens je hoofd beet pakken en doen alsof je heel erg hoofdpijn heb ofzoo....
Maar ook al maak je de toets nu niet de volgende keer moet je het tog weer maken..
Mij Kan Je Vertrouwen..Je Kan Me Alles Vertellen..En Ik Zal Jou De Waarheid Vertellen..Heb Je Problemen Of Zit je Ergens Mee Stuur Me Dan PB.

Offline DorisMm

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 17 apr, 2010, 16:22:51 »
of dat je bijvoorbeeld de avond er voor al niet lekker bent en dat je d volgende morgen nog steeds niet lekker bent. Of met warm water op je voorhoofd kun je laten lijken alsof je zweet en dus koorts hebt.. En als je dan uiteindelijk in bed ligt (net alsof je dus ziek bent) dan zou je kunnen leren voor die repetitie. En trouwens (dit klinkt misschien stom) kun je gewoon ook hulp vragen bij economie, want dan zit je ook niet in de stress hoe je moet faken om ziek te zijn. En hoe zit dat met die ui onder je arm?, want die snap ik niet helemaal

Offline XmargotjeX

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 14
« Reactie #3 Gepost op: 19 apr, 2010, 20:03:53 »
Ik vind jouw methodie eigelijk dom XD
Je laten kokhalzen gewoon om een toets niet te hoeven maken?? =s
Jij bent wel héél grappig dan ;o
Nujaaaa als je van je zogezegde zieken verlof af bent (a')
Dan zul je zowieso je toets moeten overdoen , en als je je niet inzet voor school doe je je jaar over , en dan moet je die toets ALWEEEER opnieuw maken.
Maak gwn die toetss , dan ben je der vannaf en draag je geen verdere complicaties mee XO

Gréétz x

Offline julietta-arm

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 15
  • smile to the darkness
« Reactie #4 Gepost op: 03 mei, 2010, 18:45:13 »
je hoeft het niet egt te doen die gwn geluiidejs alsof je overgeeft kijk met slappe ogen naar die mensen en trek haken aan en doe steedss of je flauwvalt zoveel manieren vraag aan je vriendinnen te helpen bijv dat las je naar de wc gaat dat hun iemand roepen

succes :-*

• Groentje
  • *
  • Joehoee!
« Reactie #5 Gepost op: 01 jul, 2010, 17:25:56 »
heh xD

ik kon die toets niet maken, omdat ik niet geleerd had en daarna zal ik dat wel doen ;D
ik heb gewoon gedaan alsof ik een ongesteldheids-aanval had en dat geloofde ze :D:D

en voor die toets had ik uiteindelijk een 7,2 dus het heeft wel geholpen
yay

maar evengoed bedankt. ;D

Ps. DorisMm, je legt een ui onder je oksel en gaat dan slapen. Dan neemt je lichaam op en zo wordt je niet lekker. Vroeger gebruikte mannen die truc om zich laten af te keuren voor het leger ;D
There comes a point in ur life when u realize who matters, who never did, who won't anymore and who always will. So don't worry about people from the past. There is a reason why they didn't make it in ur future!

Offline xtalx

• Proeflid
  • Leeftijd: 17
« Reactie #6 Gepost op: 06 jul, 2010, 13:18:34 »
Ik heb gehoord dat als je een vloeitje onder je tong legt dat je wit ziet.?
x.

• Groentje
  • *
  • Joehoee!
« Reactie #7 Gepost op: 07 jul, 2010, 00:46:49 »
volgens mij wel ja, maar ik had geen vloetjes bij me toen xD
maar dat klopt wel

Offline angela11

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 11
« Reactie #8 Gepost op: 21 jul, 2010, 11:35:59 »
nou gewoon heel veel; hoesten  . harde muziek , vinger  in je  keel daat je  bijna  gaat kotsen en je  ogen heel moe  maken

Offline Onbekend

• Elke dag is er weer één
  • Nieuwe Bekende
  • **
  • Geslacht: Man
  • Lokatie: Zwolle
  • Leeftijd: 15
« Reactie #9 Gepost op: 15 aug, 2010, 01:28:10 »
Vloeitje onder de tong is de meest efficiente optie,
Succes
Hulp nodig stuur maar een persoonlijk bericht ik reageer meestal binnen 12 uur;)