Tiener Problemen
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Regels
Zoek
Inloggen
Registreren
Tiener Problemen
»
jongeren praatjes
»
Meiden praat
»
Ik denk dat ik myn beste vriendin haat? :(
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: Ik denk dat ik myn beste vriendin haat? :( (gelezen 339 keer)
MELLA
Groentje
Joehoee!
«
Gepost op:
01 jul, 2010, 17:17:47 »
Heeeee gurls!
Ik heb waarschijnlijk een probleem dat vaker voorkomt, maar ik heb toch wat tips nodig? xD
Mijn beste vriendin kende ik al vanaf de basisschool. Tot de derde klas (zitten nu in de 4e) zyn we onafscheidelijk geweest. Als we ruzie hadden, dan duurde dat niet langer dan 10 minuten en we hebben in totaal 3x ruzie (over niks) gehad. Alleen dit jaar zat ze in een andere klas, en maakte ze nieuwe vrienden, en nu gedraagt ze zich totaal anders en gebruikt stomme stopwoordjes en zie ik haar maar 1x per week en vertelt ze me niks meer over wat ze meemaakt. De meeste dingen hoor ik via andere mensen. Ze doet kouder en afstandelijker tegen me en als ik vraag of we een x weer iets leuks doen (niet op een bezitterige manier ofzo!) dan zegt ze of: 'ik kan niet, hoor' of 'jou, hoor' maar dan doet ze vervolgens heel koel tegen me en alsof ik een nepvriendin ben ;(.
Ik weet ook wel dat mensen veranderen en uit elkaar kunnen groeien, en dat ze door invloeden van die andere vrienden zo wordt, maar ze doet echt niet leuk meer en ik was eraan gewend veel samen te doen. Dus ik ben nog niet echt gewend aan de 'split up' en ik vind het heel moeilijk om nieuwe vrienden te maken. Ik heb ze wel, maar niet zoals deze vriendin was. We hadden zoveel humor vroeger en nu gedraagt ze zich best lomp.
Ik wil mijn beste vriendin terug! Weten jullie misschien tips hoe ik hier het beste mee kan dealen en hoe ik nieuwe vrienden kan maken?
thanks en byeee!
There comes a point in ur life when u realize who matters, who never did, who won't anymore and who always will. So don't worry about people from the past. There is a reason why they didn't make it in ur future!
(deprimerend much, maar soms wel waar
)
~noukos~
Nieuwe Bekende
Geslacht:
Leeftijd: 14
who are you?
Re: Ik denk dat ik myn beste vriendin haat? :(
«
Reactie #1 Gepost op:
02 jul, 2010, 10:14:33 »
je kunt eens met haar praten,
Bij was ook zoiets maar die vriendin zat gewoon bij mij in de klas en deed opeens heel gekkig, ik heb het maar zo gelaten..
De titels is "ik denk dat ik mijn beste vriendin haat"maar moet het niet andersom? ik denk dat mijn beste vriedin mij haat?
sorry
groetjes
xxxEvaaxxx
Nieuwe Bekende
Geslacht:
Lokatie: geleen
Leeftijd: 13
niets is makkelijk, zolang je het maar probeert!
«
Reactie #2 Gepost op:
02 jul, 2010, 18:24:25 »
hey,
mijn vriendin was ook van me weg gegroeid, ze begon me te haten omdat haar nieuwe vriendinnen haar slechte dingen over mij vertelde. Ik denk dat het misschien handig zou zijn als je eens met haar persoonlijk zou praten, en of ze het expres doet, of omdat er misschien iets is gebeurt?
groetjes
Omdat ik niet van mezelf hou,
maar omdat ik om mezelf geef!
MELLA
Groentje
Joehoee!
«
Reactie #3 Gepost op:
05 jul, 2010, 01:19:48 »
Nou, ik begin haar langzaam ook niet zo leuk meer te vinden... vandaar de titel. ^^
thanks voor de tips (L).
ze had tegen een meisje/collega van ons gezegd dat ze met mij op vakantie gingen en dat meisje vroeg of het nog wel goed tussen ons ging
en toen antwoorde ze dat dingen niet zo goed gingen, maar dat het al geboekt was en er dus geen andere keuze was.
eigenlijk hadden we nog niet echt over dit gehad en dan zegt ze zoiets. nou heb ik er echt geen zin meer.
ik vecht al bijna het jaar door voor onze vriendschap (en ja, ik heb een paar x geprobeerd te praten (op lieve manier hoor! niet verwijtend) maar dat werkt niet)
There comes a point in ur life when u realize who matters, who never did, who won't anymore and who always will. So don't worry about people from the past. There is a reason why they didn't make it in ur future!
)
angela11
Groentje
Geslacht:
Leeftijd: 11
«
Reactie #4 Gepost op:
21 jul, 2010, 11:38:59 »
probeer wat meer naar haar toe te gaan bijvoorbeeld in de pauze loop je achter haar aan en zeg je kom je dan gaan we iets leuks doen zegt ze nee loop je gewoon met haar mee
DorisMm
Nieuwe Bekende
Geslacht:
«
Reactie #5 Gepost op:
24 jul, 2010, 05:16:42 »
nou ze laat je sowieso dus al vallen en roddeld achter je rug om. Kan je haar dan nog wel een vriendin noemen. Ik heb dit zelf ook met een goede (nu niet meer) vriendin en wij waren ook best wel close. Ik heb deze zomer nog geen contact met haar gehad en dat bevalt me best goed. En ik ben zo gelukkig dat ik nog andere vriendinnen heb en 1 hele goede. En ik neem aan dat je vriendinnen buiten haar om had en daar kun je gewoon om mee blijven gaan.
xx
MELLA
Groentje
Joehoee!
«
Reactie #6 Gepost op:
27 jul, 2010, 20:51:28 »
ok, thanks voor de tip
)
Pagina's: [
1
]
Tiener Problemen
»
jongeren praatjes
»
Meiden praat
»