Tiener problemen.nl forum | bespreek je problemen anoniem
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Regels
Zoek
Inloggen
Registreren
»
jongeren praatjes
»
Meiden praat
»
Rare zoen
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Rare zoen (gelezen 763 keer)
Sacope
Groentje
Geslacht:
Leeftijd: 16
Rare zoen
«
Gepost op:
10 jan, 2011, 18:56:31 »
Oke, ik heb dus [een paar dagen geleden] voor het eerst gezoend of liever gezegd getongd. Maar ik vond er eigenlijk niet zo veel aan, zal dat aan mij liggen of ligt dat ook deels aan de jongen? Toen het gebeurde dacht ik echt; Ieuw, wat is dit? Na de zoen, wou ik dan ook dat hij zo snel mogelijk weg ging. Maar toen hij weg ging, gebeurde het nog een keer maar werd het al iets minder vreemd. Zal het dan aan mij liggen dat ik daar gewoon niet van hou of? Ik weet het zelf niet echt en loop dan nu ook de hele tijd na te denken over dat.
magiclover
admin
De Beste
Geslacht:
Lokatie: beegden
Leeftijd: 19
Have a good live
Re: Rare zoen
«
Reactie #1 Gepost op:
10 jan, 2011, 19:35:06 »
je zegt zelf al dat het de tweede keer minder raar was. misschien moet je er even aan wennen en wordt her steeds fijner en leuker.
Groetjes,
Charelle
mensen die opgeven winnen nooit, winnaars geven nooit op
(SILY4-e)
Karian
Meester Lid
Geslacht:
Lokatie: Rotterdam
«
Reactie #2 Gepost op:
10 jan, 2011, 19:37:44 »
Tongzoenen als je verliefd op iemand bent geeft ook een veel prettiger gevoel. Het kan zijn dat deze jongen niet je vriendje is (dat weet ik niet) en dat het daarom minder bijzonder voelde. Maar ik moet je eerlijk toegeven dat mijn eerste tongzoen ook een beetje vreemd was. Het voelt gewoon raar! Probeer bovenstaande eens, als je echt verliefd en stapelgek op iemand bent, dat maakt het al een heel stuk leuker. Probeer ook 'mee te gaan in de zoen', oftewel, houd het niet zo zakelijk, maar ga gewoon op in de zoen en het gevoel wat je erbij krijgt!
Wat natuurlijk ook zo kan zijn is dat de jongen met wie je zoent gewoon niet zo'n goede zoener is, of dat jullie nog op elkaar af moeten stemmen met zoenen
"Je kunt alleen tijd verspillen, als je vergeet ervan te genieten,"
-Loesje
Sacope
Groentje
Geslacht:
Leeftijd: 16
«
Reactie #3 Gepost op:
10 jan, 2011, 19:42:30 »
Hij is niet mijn vriendje maar ik vond hem eerst wel leuk, maar sinds die zoen geloof ik er steeds minder in.
Myanna
Nieuwe Bekende
Geslacht:
Lokatie: Den Haag
Leeftijd: 17
Until we can get help from each other, we succeed
«
Reactie #4 Gepost op:
23 jan, 2011, 23:20:43 »
Opzich is het helemaal niet raar, tongzoenen is gewoon tongzoenen, maar als je op een geven moment verliefd op die gene bent, en je het heftig of op allelij manieren doet kan dit wel tot het begin leiden van je opgewonden heid, maar dat komt vanzelf.
Heb je problemen? Je mag me altijd mailen, of als vriend toevoegen? Msn kan ook, maar vertel wel een rede. We go for the happy life without questions
Ikhouvanje
Groentje
Geslacht:
Leeftijd: 15
Tranen spreken woorden<3
«
Reactie #5 Gepost op:
02 feb, 2011, 21:50:35 »
Dat had ik ook de eerste keer.
Bij mij ging het vanzelf over xD
Ik denk dat het wel weer over gaat als je het vaker doet xD
xxxx.
Als tranen konden spreken, spraken ze waarheid.
Pagina's: [
1
]
»
jongeren praatjes
»
Meiden praat
»
Rare zoen
Laden...