Hallo

Vorig jaar zat ik ook met dat probleem, alleen wat betreft wat andere vakken. Ik zit nu in 4 vwo, en heb N&G gekozen, met Frans, bio, sk, ak, wiskundeB, ec en muziek. Ik heb bewust geen natuurkunde gekozen, omdat ik daar zelf veel moeite mee had. Aardrijkskunde is veel leerwerk en veel meer met de atlas werken. De toetsen zijn veel schrijfwerk en uitlegwerk. Biologie wordt in de bovenbouw nogal abstract, dat wil zeggen dat je op heel klein schaalniveau bv cellen gaat bestuderen etc. Wiskunde en economie vallen wel mee. Daar heb je alleen een beetje mazzel met je leraar voor nodig. Frans vind ik persoonlijk echt heel makkelijk, maar zo te horen hoef jij je niet zo druk te maken over hoe moeilijk het is, maar vooral wat jij leuk vindt!
In onze N&T klas zijn 5 van de 25 mensen meisjes.
4 keuzevakken is wel veel hoor! Dan heb je straks bijna een vierkant rooster en heb je misschien niet zoveel tijd meer over voor dingen die je echt leuk vindt.
Als je iets met dieren wil, is het misschien handig dat je ook m&o of economie kiest, zodat je én veel opties openhoud en later misschien zelfstandig een bedrijfje kan runnen ofzo.
succes met kiezen!