Auteur Topic: Paranormale dingen  (gelezen 941 keer)

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw
  • Never give up!
Paranormale dingen
« Gepost op: 04 januari 2012, 21:28:18 »
Heeyyy,
Waar ik wel benieuwd naar ben is of er hier mensen zijn die paranormaal begaafd zijn of zulke dingen kunnen, zoals geesten zien, foto lezen, aura's zien, tarotleggingen enzo...
Het klinkt misschien dom, maar aan een foto kan ik in grote lijnen het karakter van iemand of een dier omschrijven (fotolezen noemen ze dat).
Misschien vinden mensen die er niet in geloven het dom klinken maar ik geloof er nou eenmaal in, sorry :P
Groetjes Kim.

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 17
Re: Paranormale dingen
« Reactie #1 Gepost op: 04 januari 2012, 21:48:13 »
Ik heb van iemand een beetje aura's leren lezen. Maar ik kan het maar heel beperkt. Ik heb ook maar een paar keer een aura van iemand gezien.
Ik heb vroeger eens tarotkaarten gelegd maar daarna deed ik het niet meer omdat ik er bang van werd.

• Hele Bekende
  • Never give up!
« Reactie #2 Gepost op: 04 januari 2012, 21:58:06 »
Ik heb van iemand een beetje aura's leren lezen. Maar ik kan het maar heel beperkt. Ik heb ook maar een paar keer een aura van iemand gezien.
Ik heb vroeger eens tarotkaarten gelegd maar daarna deed ik het niet meer omdat ik er bang van werd.

auras heb ik ook wel eens geprobeerd maar lukt me echt niet... :(
is me volgens mij 1x gelukt en verder niet ::)

• Hele Bekende
« Reactie #3 Gepost op: 05 januari 2012, 02:52:08 »
fotolezen maar dat is tegenwoordig vrij simpel met alle verschillende stijlen...

• Hele Bekende
  • <3
« Reactie #4 Gepost op: 05 januari 2012, 12:42:06 »
heeee,

Soms heb ik wel het idee dat er iemand is, een geest, dan voel ik ineens een koude rilling.
Ook heb ik een apparaatje die gaat piepen als je fluit, dan kun je je sleutels vinden. Die heb ik aan de andere kant van mijn kamer liggen en die begon ineens te piepen, toen ik bijna sliep, zonder dat ik geluid maakte.
Ook had ik een keer mijn kat mee naar mijn kamer genomen en hij begon ineens te miauwen en kreeg hele grote ogen.

Klinkt misschien heel dom ofzo hoor, maar ik geloof er in, en ik vind het fijn dat er iemand over me waakt.

xxxx

• Hele Bekende
  • Never give up!
« Reactie #5 Gepost op: 05 januari 2012, 18:48:15 »
@BliepMiep,

Dat gevoel had ik gisteravond, dat er iemand in mijn slaapkamer was.
Heb ik wel vaker.
Maar ik vind dat echt eng, dan kan ik echt niet meer slapen...
Het was ook nog eens hartstikke donker en het stormde dus ik voelde me helemaal niet prettig...
en met je kat, jeetje, ik zou dat echt eng vinden...
en met dat apparaatje net zo...
paar jaar geleden heb ik eens gehad dat ik in bed lag en de muis van mijn computer bewoog...
echt ZO eng vind ik dat.

@Muse,
hoe bedoel je met verschillende stijlen?

• Nieuwe Bekende
  • **
  • a dream is a wish your heart makes
« Reactie #6 Gepost op: 05 januari 2012, 19:13:41 »
Ik droomde dat mijn been uit de kom werd getrokken
gillend werd ik wakker, met mijn been gewoon goed
maar 's ochtends toen ik me aankleedde had ik een ontzettend blauw been, zo eng!
Er stond gewoon vingertoppen in leek het, how freaking scary?!

ik geloof denk ik dus wel in geesten en zulke dingen, maar blijf het wel eng vinden ;)

liefs

• Meester Lid
« Reactie #7 Gepost op: 05 januari 2012, 19:47:28 »
Ik doe al 6 jaar intensief onderzoek naar paranormale en spirituele dingen. Zelf leg ik tarotkaarten voor verduidelijkingen van dingen die ik denk, ze kunnen geen toekomst voorspellen, even voor de duidelijkheid.
Ik ben vrij sceptisch over geesten, maar ik twijfel er niet aan dat mensen dit soort ervaringen hebben. Ik ken ook een aantal personen die dingen kunnen voelen die ze niet kunnen zien. Aan de ene kant vind ik dit bijzonder, maar aan de andere kant moet je er ook rekening mee houden dat het vervelende resultaten kan hebben. Ik weet namelijk wel dat als er geesten op deze aarde zijn, het mensen zijn die óf hun nabestaanden willen beschermen, óf mensen kwaad willen doen.
Ik heb dit soort dingen echter nog nooit ervaren, maar ik raad het af om hiermee bezig te gaan als je geen verstand hebt van dit paranormaliteit of je erg open staat voor invloeden (hoog-sensitief noemen ze dat vaak, het is niet zeldzaam en veel mensen hebben dat).
Een aura zien kan iedereen, maar ik durf niet te zeggen of het je eigen hoofd is wat de aura 'erbij verzint' of dat je het echt ziet...

• Hele Bekende
« Reactie #8 Gepost op: 05 januari 2012, 22:09:51 »
@ kimlove

met stijlen bedoel ik gewoon de buiten en binnenkant bij elkaar, Stel ik zie een gothic lopen, geeft je al een indicatie van hoe ze kan zijn als ik haar dan nog de hele tijd zie lachen en vrolijk zijn kan t dat ze of iets verbergt achter een lag of dat t een soort wannabe gothic zijn.. dus op zulke manieren... kan je vrij snel fotolezen.

• Meester Lid
« Reactie #9 Gepost op: 05 januari 2012, 22:46:03 »
Dat heet gewoon vooroordelen ;)

• Hele Bekende
« Reactie #10 Gepost op: 05 januari 2012, 23:46:46 »
haha wel als je je conclusie daaruit trekt ;), ik zie t meer als een hulp middel ;)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 15
  • Geslacht: Man
  • Every smile,laugh is a lie, to me, you. Im sorry.
« Reactie #11 Gepost op: 06 januari 2012, 01:32:25 »
@muse dat zijn gewoon vooroordelen.
Als iemand mij ziet lopen is het ook altijd direct, emo/gothic/vampier.
Maar wie zegt dat ik dat ook echt ben..?
Leer iemand eerst beter kennen voordat je diegene gaat beroordelen.
Gothic die lacht is geen wannabe, gothic is een muziekstijk/kledingstijl. Dus heeft nix met lachen ofzo te maken.
Sorry hoor..

• Meester Lid
« Reactie #12 Gepost op: 06 januari 2012, 08:30:40 »
Muse gaf een voorbeeld, denk ik.
Maar ik ben het wel eens met emolovexxx, dat ís een vooroordeel wat je beschreef ;)

• Hele Bekende
  • Never give up!
« Reactie #13 Gepost op: 06 januari 2012, 10:12:17 »
als je op de kleding afgaat en het verdere uiterlijk, dan is dat idd vooroordelen.
gothics zijn ook gewoon mensen met gevoel en ieder een ander karakter, en net wat emolove zegt een gothic die lacht is geen wannabe.

vroeger dacht ik bijvoorbeeld dat mensen die van rock/metal houden, meestal verslaafden zijn en super druk en eng.
(by the way; dit is me ook een beetje door mn ouders aangepraat)
Maar nu weet ik wel beter!
Maar de meeste mensen -denk ik- denken ook op die manier over gothics.

En verder, het lijkt misschien makkelijk dat fotolezen, zoals jij het zegt, maar als je nou een gewoon meisje ziet, bijvoorbeeld een 17 jarig meisje die 'normale' kleren aanheeft, dan kun je al niet meer op de kleding afgaan.
Niet iedereen heeft een 'stijl', dus als je daar op af zou gaan val je ooit wel een keer door de mand ;)

• Hele Bekende
  • <3
« Reactie #14 Gepost op: 06 januari 2012, 10:41:40 »
@kimlove

Je kan er soms inderdaad echt bang van worden! Ik heb ook wel eens mijn lamp aangehouden als ik ging slapen.
Het lijkt mij onmogelijk dat er geesten bij mij zijn, want ik heb niemand in mijn familie die ik ben kwijtgeraakt, waar ik een goede band mee had ofzo.
Met die muis...jeetje! Dat lijkt me ook eng :O

@sammie

Jeetje! Creepy! Waar dacht je aan toen je je been zag dan?

xxxx