Auteur Topic: mijn vorige leven  (gelezen 801 keer)

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
mijn vorige leven
« Gepost op: 23 januari 2012, 11:04:18 »
mijn hartsvriendin heeft een vriend die door je aan te raken een beetje kan zien wat je in een vorig leven was geweest ook met de dingen die ik nu leuk vind  hij zei:
JE bent 127 jaar oud in totaal, Je was in een vorig leven:
een jongen met lichtblonde stekels en blauwe ogen op mijn 14de had ik mijn haar halflang laten groeien en zwart geverft ik was gothic vreselijk oversext en ik had droge humor mensen zagen me niet staan omdat een gothic  toen nog niet erg eeeeeh hoe zeg je dat Gewilt was in die tijd op mijn 24 was het gothic gedoe over en was ik weer blond  ik was heel verlegen en had ernstige dingen meegemaakt ik was verkracht geweest door een oudere man ik had maar een beste vriendin in die tijd en ik was bisexueel meer naar homo toe ik ben op latere leeftijd wel getrouwt met een vrouw  ik had twee dochters een van die twee dochters leeft waarschijnlijk nog en is nu 62 jaar oud Ik hete jerry hij mocht mijn achternaam niet zeggen ik ben op 75 jarige leeftijd overleden aan een hartinfarct  :-[  ook zei hij dat ik in die tijd fouten had gemaakt die ik nu nog steeds maak dus daar heb ik niet van geleerd

het is wel grappig want mijn echte haarkleur is lichtblond ik was inderdaad op mijn veertiende gothic en had mijn haar zwart geverft alleen heb ik nu al geen zwart haar meer en ik ben pas 17  wel ben ik nog bezig met skeletten enzo ik heb nog steeds droge humor en ik ben oversext. ook nu heb ik maar een beste vriendin EIGELIJK mijn hartsvriendin  maar ik heb geen blauwe ogen ik heb bruine ogen
is er nog iemand die zijn vorige leven weet ???

• De Beste
  • Leeftijd: 2008
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: mijn vorige leven
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2012, 12:14:05 »
Sorry Lin,

Ik heb het idee dat je jezelf nu een beetje in de maling laat nemen.

Wanneer ik je verhaal goed begrijp was jij, minstens 60 jaar geleden, in een vorig leven, Gothic.
Neem nu van mij aan dat er in die tijd nog nooit iemand van Gothic gehoord had, dit bestond domweg nog niet. Ik denk dat de eerste trend die bekend is de Provo-trend is geweest en dit was in de jaren 60. Daarna kwam denk ik het Punk-tijdperk en vervolgens een groot aantal andere stromingen waaronder Gothic.

Vergeet even niet dat, wanneer je zo ver terug gaat in de tijd, er echt geen mobieltjes bestonden, geen computers, en ik denk zelfs dat de spijkerbroeken nog niet in de winkel lagen.

Succes,

• Hele Bekende
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2012, 13:20:26 »
hij vertelde mij dat ik helemaal zwart was niet dat ik gothic was hoor maar zo scheef ik dat

• Meester Lid
  • Leeftijd: 15
  • Na regen komt zonneschijn
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2012, 16:02:35 »
Ik sluit me bij happyman aan,
Ik denk dat dit òf iemand is die je in de maling wil nemen, òf iemand is die zo sterk overtuigt is van het feitbl dat er wedergeboorte zou bestaan dat hij dit ala "de enige" realiteit ziet en zo verhalen erom heen verzint...

Ik denk niet dat dit waar is wat je hebt gehoord,
Maar je moet natuurlijk geloven wat jijzelf wilt;)

Xxxx

• Meester Lid
« Reactie #4 Gepost op: 23 januari 2012, 19:18:18 »
Het is onmogelijk om door aanraken iemands vorige leven te kunnen zien.
Naar wat ik van spiritualiteit weet (en dat is vrij veel) moet ik het, sorry, met Happy_Man eens zijn.
Ik wil je niet teleurstellen, want het is een leuk verhaal, maar het klinkt niet echt geloofwaardig!

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
  • Never give up!
« Reactie #5 Gepost op: 23 januari 2012, 20:52:40 »
Een vorig leven bestaat (naar mijn idee) wel, maar dat iemand dat zo duidelijk kan zien, nee daar geloof ik niet in!

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 15
« Reactie #6 Gepost op: 23 januari 2012, 21:25:48 »
Soms heb je toch wel eens een deja-vu? Dat is naar mijn idee een plek of moment waar je al eerder bent geweest of hebt meegemaakt, maar niet in dat je weet. Daar zit ook meer achter denk ik.

• Hele Bekende
« Reactie #7 Gepost op: 24 januari 2012, 08:17:42 »
ja ik begrijp jullie wel :D ik geloof ook in spiritualiteit maar dit was te duidelijk :D alsnog bedankt allemaal :D

• Hele Bekende
« Reactie #8 Gepost op: 24 januari 2012, 23:11:26 »
niks van aantrekken van de reacties hier wat jij voelt is jouw gevoel en de jouwe alleen, je bent vrij om te denken wat je wilt en of je dingen geloofd ja of te nee, dit is allemaal geheel aan jou.
en al is je vertrouwen nu al een beetje weg door deze reactie's denk er altijd aan dat je verleden en je toekomst altijd in verschillende talen kunnen worden gesproken ;)

• Meester Lid
« Reactie #9 Gepost op: 25 januari 2012, 11:29:07 »
Ik weet het niet hoor, Muse, maar als ze onze meningen niet had willen horen had ze dit verhaal hier niet neergezet, denk ik... dus ze mag lekker zelf weten wat ze met onze meningen doet, maar moet jij haar dat zo nodig vertellen? Kan ze zelf wel bij nadenken, toch?
Wat is jouw mening hier eigenlijk over?

• Hele Bekende
« Reactie #10 Gepost op: 25 januari 2012, 21:28:25 »
ik heb hier geen mening over, en ik motiveer haar alleen om niet door negatieve reactie's het vooroordeel te krijgen dat t voor geen meter klopt

• Meester Lid
« Reactie #11 Gepost op: 25 januari 2012, 21:38:35 »
Ik snap wat je bedoeld, maar noem je dit negatieve reacties?
Ik geloof dat we alleen maar onze mening hebben geuit, en dat we toevallig allemaal van mening waren dat het ongeloofwaardig klonk.
Noem ik niet echt negatief, eerlijk realistisch.
Als ze zich niks van de reacties aan moet trekken, moet ze het hier ook niet neerschrijven...

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 16
  • The one boy that completes my life...
« Reactie #12 Gepost op: 27 januari 2012, 18:43:17 »
Soms heb je toch wel eens een deja-vu? Dat is naar mijn idee een plek of moment waar je al eerder bent geweest of hebt meegemaakt, maar niet in dat je weet. Daar zit ook meer achter denk ik.

Ik heb ook weleens een Deja-Vu, maar dan droom ik dat ik iets doe ofzo, en een hele tijd later, of de volgende dag al, dat verschilt, gebeurt dat, en dan stop ik gelijk en denk ik; WOOWOWOWWW, deja-vu!
Heb ik echt veel te  vaak gehad al ofzo. ._.

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 14
« Reactie #13 Gepost op: 28 januari 2012, 14:50:32 »
Allemaal bullshit.. Niet naar luisteren, ik kan hier echt niet tgen.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 18
« Reactie #14 Gepost op: 28 januari 2012, 23:29:43 »
ik lees de eerste 2,3 zinnen en ik wil niet eens meer verder lezen.. lijkt wel een verzonnen verhaal als hij in je vorige leven kan kijken dan verteld die gene echt wel wat bijzonderes dan dat je een gothic ofsoo iet was... naar mijn mening...