Skip to main content

Auteur Topic: het begon allemaal met een dating site..

a

alexandra

ik zit met een hele groot probleem en voel me heel vervelend. :'( :(
ik weet dat ik dom ben geweest.

ik zit wel eens op een dating site: www.badoo.nl. ik zoek daar niks maar wil alleen met leuke jongens en meiden chatten. nou heb ik er een jongen ontmoet van 25. hij wilde mijn nummer om eens spannende gesprekken te hebben. ik wilde dat eerst niet omdat we ruzie hadden gehad. hij vond dat ik een grote mond had en ik vond dat hij niet met ziektes moest schelden. ik had toch me nr maar gegeven want hij zei dat hij anders naar zijn advocaten ouders ging en een brief zou regelen naar mij. ik had me mob nr maar gegeven en ik moest me vingeren. ik deed dat nep en hij merkte het gelukkig niet. toen belde hij me weer een keer voor hetzelfde. hij was blijf dat ik me aan me woord had gehouden. maar nou ben ik bang dat hij me vaker gaat bellen of als ik iets niet doe/wil dat hij naar zijn ouders gaat. ik wl niet dat me ouders erachter komen dat ik op een dating site zit. ik weet dat het allemaal mijn eigen shuld een beetje is. maar ik had dit niet gweilt. dtraks hoiud hij daad bij woord of gaat hij me stalken! wat nu?! heeft iemand tips??
  • IP logged

F

Fabienne1996

hoihoii,
Neem gewoon een nieuw nummer of blokkeer dat van hem. Like hij doet toch niets, hij weet niet waar je woont ( denk ik? ) en dat met die advocaten, waar wilt hij je voor aanklagen? Niet mee doen aan vunzige telefoontjes? Zo iets bestaat denk ik niet...
  • IP logged

a

anouk

Je hebt niks fout gedaan, je kan denk ik niet iemand aanklagen doordat diegene met ziektes scheld, ik vind het het idee om een nieuw nummer te nemen best goed, maar dan moet je neit dezelfde fout maken en je nummer geven ;)
Ms was het geen fout want je werd een soort van gedwongen..
groetjes Anouk
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Laten we even voorop stellen dat jou niets te verwijten valt.

Wat je zelf kunt doen is hem in ieder geval overal blokkeren en uit je contact personen verwijderen. Negeer hem verder ook volledig. Waar hij je ook mee dreigt of bedreigt.

Wanneer je dan mij zijn email adres even geeft via een prive bericht zal ik hem een email sturen waardoor hij het wel uit zijn hoofd laat om je nog langer lastig te vallen. En nee, ik hoef verder geen persoonlijke gegevens van jou te hebben.

Succes,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Ik ben erg benieuwd hoe het nu bij alexandra is
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a

anouk

het is altijd jammer als mensen lang niet antwoorden maar soms kan je niet anders, druk met school en dingen enz..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal