Skip to main content

Auteur Topic: Waarschuwingen e.d.

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Waarschuwingen e.d.
OP: 23-10-2011, 12:45
Beste leden van Tienerproblemen,

Ik wil graag nog even aangeven dat het VERBODEN is om op tienerproblemen links naar andere sites te geven.
Het is ook VERBODEN om reclame te plaatsen.
(Dit staat ook allemaal in de forumregels!!)

Als je bijvoorbeeld een link naar een andere site moet plaatsen om een ander lid te helpen. Of je wilt een stukje tekst laten zien. Dan zou je dit kunnen doen door middel van het kopiëren en plaatsen van de tekst (mbv. een quote)
Voorbeeld: [ quote ]Dit is dan een stuk tekst van een andere site waarmee je denkt een ander lid te kunnen helpen op zijn of haar probleem.  [ /quote ]
Resultaat:
Citaat
Dit is dan een stuk tekst van een andere site waarmee je denkt een ander lid te kunnen helpen op zijn of haar probleem. 

Ook wil ik iedereen vriendelijk verzoeken om nieuwe topics in de juiste categorie te plaatsen. Zo heel lastig is het niet en het  houdt het forum overzichtelijk.

Het zou ook heel fijn zijn om meer aandacht te besteden aan de inhoud van je berichten.
Dus liever geen berichten als: "Ik ben het eens met "ander lid". Gr." of "Dat vindt ik nou ook."
Geef dan extra uitleg waarom je het eens bent met diegene, of misschien heb je nog dingen eraan toe te voegen...

Ik wil vooral niet te streng optreden (bannen e.d.) juist om het leuk te  houden op het forum, maar blijkbaar is het dus wel nodig...

Als je vragen hebt kun je altijd een berichtje doen.

Groeten,

Lekkerding

P.S. Denk je dat een bepaalde site toch gewoon vermeld mag worden. Stuur mij dan voor de zekerheid even een berichtje voor je de link naar die site plaatst. Dan weet je het 100% zeker dat het mag :)
(sommige sites mogen namelijk wel...)
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 24-10-2011, 10:46 door Lekkerding »
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal