Skip to main content

Auteur Topic: Mag niet van haar ouders

P

Pimimbaltes

Mag niet van haar ouders
OP: 25-03-2012, 22:30
Ik ben heel verliefd op een meisje die ik vandaag op een feestje heb ontmoet zij ook op mij weet ik heb ze gezegt maar nu zegt ze dat ze niet met me wil omdat haar ouders vooral haar moeder niet wil dat ze een ouder vriendje heb ik ben 13 zij is 12 het is dezelfde maand jarig aleen ik iets eerder ik 6juni zij 28juni zij mag van haar ouders geen vriendje die ouder is dan een jaar ouder en dit is meer het komt er op neer dat ze bang is voor har moeder der. Reachtie help
  • IP logged

M

MAFboy

Re: Mag niet van haar ouders
#1: 26-03-2012, 17:30
Probeer eerst uit te vinden of ZIJ jou ECHT leuk vind en JOU ook WIL.

Zo ja.
ga eens bij haar langs als vriend.
Wees beleeft en aardig.
zorg er voor dat die ouders op jou gedrag niks op temerken hebben.
En dat ze je mogen!

Als dat het geval is kan je:
A= voor de ouders nog even in de vriendenzone blijfen(en dan naar B)
B= aan geven dat je hun dochter meer dan aardig vind en eigenlijk een realtie met hjaar wilt.
C= Her oderwerp relatie "voorzichtig" op tafel gooien. Zodat je kan achetr halen wrm de ouders geen oudere vriend voor hun dochte willen.(doe dit voorzichtig anders hebben ze je misschien door)
  • IP logged

P

Pimimbaltes

Re: Mag niet van haar ouders
#2: 26-03-2012, 21:15
Ze vind mij ook leuk en we hebben nu wat maar haar moeder weet het nog steeds niet ik was vandaag bij haar er ouders zijn niet vaak thuis zij ze maar er broer wel die weet het ook en mag me volgensmij wel maarja ....
  • IP logged

M

MAFboy

Re: Mag niet van haar ouders
#3: 27-03-2012, 07:13
Tsja....

verder zou ik het ook niet echt weten.
Maar jullie verschillen 1 jaar.... Ik denk dat het niet ZO'N groot probleem zou zijn.
Als jij je gewoon "normaal" gedraagt denk ik dat die ouders jou wel mogen.

in ieder geval
suc6
en geniet van de liefde ;P
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 27-03-2012, 07:16 door MAFboy »

K

Karian

Re: Mag niet van haar ouders
#4: 27-03-2012, 10:38
Ik zou gewoon eens vragen waarom 1 jaar zo'n groot probleem is?
Desnoods via je vriendin. Uit nieuwsgierigheid, uiteraard. Mijn vriend is 5 jaar ouder (we kregen wat toen ik 18 en hij 23 was)... maar op jullie leeftijd is 1 jaar verschil toch niet zo'n probleem, lijkt me?
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal