Skip to main content

Auteur Topic: Vertellen dat je hem leuk vind, maar hoe?

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
Heey!
Ik wil binnenkort waarschijnlijk aan een jongen vertellen dat ik hem leuk vind.
Ik weet alleen nog niet hoe en wat. Zou de eerste keer voor mij zijn dat ik zo iets vertel aan een jongen, dus vind het best wel spannend.
Ik ben daarom wel benieuwd of er hier meiden (of jongens) zijn die er wel ervaring mee hebben.
Hoe zeg je zoiets nou? Wat is een geschikt moment/geschikte plek?
En wat zeiden ze toen je vertelde dat je hem/haar leuk vind?
Wat als hij zegt; ja ik vind jou ook leuk. Wat moet je dan verder zeggen?
Is verkering vragen aan een 23 jarige jongen kinderachtig?
Ik ben bang dat als ik het vertel hij alleen ow zegt, en dat het gesprek dan stil komt te liggen. Ben daarom wel nieuwschierig hoe het bij jullie is gegaan.
Groetjes somewhere
  • IP logged

x

xjemoeder

hee,

hoe ik het begrijp wil je het hem vertellen in zijn gezicht. Je bent ook al 17 dus dat is misschien wel zo volwassen haha. Ik zelf ben pas 15 en wanneer ik het aan een jongen heb verteld was dat via w'app of dm.. als ik veel met die jongen praatte begon ik vanzelf gewoon een beetje met flirten enzo en uiteindelijk zei ik dingen die erop begonnen te lijken en toen uiteindelijk letterlijk 'ik vind je leuk' etc. Wanneer ik niet zoveel met die jongen praat, wat een paar maand geleden is voorgekomen heb ik hem gewoon op een bepaald moment verteld dat ik hem leuk vind en een verhaal erbij waarom, hij wees mij eerst af.. zei dat hij me ook leuk vond maar niet echt iets met me wou. Toen zei ik, oke zoiets had ik wel verwacht maar wilde gewoon dat je het wist. Na een paar dagen begon hij uit zichzelf tegen me te praten en zei hij opeens 'maar *naam*.., eigenlijk vind ik jou ook heel erg leuk'

Succes! xx
  • IP logged

m

maraa

hmmm lastig, ik heb zelf ervoor gekozen beslist niet om verkering te vragen
aan mijn huidige vriend (die ook 23 is), omdat ik inderdaad ook dacht dat wat kinderlijk zou overkomen. Ik zou zelf eerder vragen om iets af te spreken.
Bij mij ging het zo van ik ontmoette hem in de stad toen gevraagd nog eens wat af te spreken en toen dus aantal keer afgesproken en dat groeide vanzelf redelijk snel uit tot een relatie.
Maar dat is natuurlijk ook andere situatie als bij jou.
  • IP logged

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 19
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2013
Ik wil het hem idd face to face vertellen. Via fb vind ik niet echt leuk, en in het echt kan ik ook meteen zien hoe hij reageerd enzo.
Waarschijnlijk zie ik hem zaterdagavond op een feest, maar dan is hij met zijn vrienden en ook kans dat hij bier gaat drinken, en wil hem niet als hij dronken is vertellen dat ik hem leuk vind, straks weet hij dat de volgende dag niet meer en dat wil ik gewoon niet.

  • IP logged

F

Floorxx

Het beste is om het tegen hem te zeggen en niet via social media ofzo.. als je dat echt niet durft zou ik een gesprek met hem beginnen gwn zo van hey, hey, hgh, gmj en dan nitv en dan het vertellen.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal