Skip to main content

Auteur Topic: Frustaties

p

panda

Frustaties
OP: 22-12-2012, 16:05
Hoi,

ik ben dus een klein beetje gefrustreerd omdat elke keer dat ik een leuk meisje tegenkom het uiteindelijk niets wordt.

Paar voorbeelden:
Vorig jaar, leuk meisje ontmoet, we zijn naar de bioscoop geweest. Maar toen vond ze me ineens niet meer leuk.
Begin van het jaar een super leuk meisje ontmoet (op een feestje), woonde wel een beetje ver weg. Na 3 weken nog een keer op bezoek geweest: hartstikke leuk (Y). Lukte alleen niet om wat vaker op bezoek te komen hadden allebei examens enzo. En toen hield ze me een beetje aan het lijntje en wilde niet meer afspreken.
En 2 maanden terug: Weer een leuk meisje ontmoet, uitgeweest in amsterdam, ze heeft nog een keer bij me gegeten. Ze zou de week erop weer komen, maar ineens wilde ze niet meer, met een of ander slap bericht: voelde niet echt een klik.

En nu komen we tot mijn punt/vraag. Hoe kan het zo zijn dat ik telkens later gezien dan toch een 'dealbreaker' ben? Ik ben niet een persoon zonder vrienden oid, of hartstikke dom (redelijk slim eigenlijk), ben ook niet echt heel onaantrekkelijk..

Dus ja, dat zit me een beetje dwars, hoop dat iemand een beetje kan raden wat het probleem is..
  • IP logged

H

Hope

Re: Frustaties
#1: 22-12-2012, 19:27
Ik snap wat je bedoelt. En ik snap ook dat je het heel vervelend vindt. Ik wil je heel graag helpen. Dus heb wel een paar tips.

Als je een meisje ontmoet niet te kleverig, stalkerig of vervelend zijn. Daar knappen we meestal heel snel op af.

Ken je haar al iets langer? Spreek af op plaatsen waar meer mensen zijn. Zo voorkom je ongemakkelijke stilte's want je kan altijd beginnen over het uiterlijk van iemand vlakbij: "Zie je die gozer?! Wat een rare hoed". Zoiets.

Besteed veel aandacht aan haar, laat zien dat je tijd voor haar wil vrijmaken.

Ik kan je wel meer tips gaan geven maar uiteindelijk komt het er toch op neer dat echte liefde niet komt aanvliegen. Je moet wachten op het juiste meisje. En geloof me. Ze komt wel.

Succes!
  • IP logged

p

panda

Re: Frustaties
#2: 23-12-2012, 13:13
Oké bedankt Hope!

Dat stalkerige/kleverige heb ik eigenlijk niet zo, ben best wel terughoudend, zeker nu met dat stomme whatsapp. Praat liever met mensen face2face.
De tip over drukke plek vind ik een goeie! Ik ben niet altijd even spraakzaam.

En je punt over tijd vrijmaken is misschien ook wel een dealbreaker. Ik turn namelijk een uur of 6/9 in de week, en ik geef nog 6/7 uur les in de week, en dan ben ik dus 's avonds bijna nooit thuis. Als ik dat vertel dan komt het er al snel op neer dat het veel is, en of dat altijd zo is, ze zijn een beetje terughoudend dan.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: Frustaties
#3: 23-12-2012, 17:51
Hey,

Hope heeft het volgens mij  al wel duidelijk gemaakt ;)
Liefde komt niet aanvliegen je moet er ook niet op wachten, je moet gewoon geduld hebben.
Het zal zeker komen en misschien wel wanneer jij het het minste verwacht.

Ik weet natuurlijk niet wat voor een type jonge jij bent.
Maar meiden houden wel van jongens die een stap durven zetten, misschien licht het dus een beetje aan dat je wat terughoudend bent.
Wees zeker van jezelf dan zul je ook makkelijk opvallen.
Wees ook blij en laat je lach zien, het gaat allemaal over durven. :)

succes
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

H

Hope

Re: Frustaties
#4: 23-12-2012, 21:17
Beste Panda,

Als turnen jou passie is moet je misschien iemand zoeken die die passie met je deelt. Mijn vriendje sport ook veel, zwemmen, tennis en mountainbike, maar omdat dat zijn passie is respecteer ik dat. Ik zie hem dus ook maar 2/3 keer per week, terwijl we vlakbij elkaar wonen. Maar hij steunt me ook in mijn passie, muziek. En is er altijd als ik moet optreden of iets dergelijks.

Ik ben heel erg blij dat hij dan interesse in me toont en de momenten dat hij bij me kán zijn ook bij me is. Ik snap dat t moeilijk is, je zo te voelen, maar geloof me het komt echt wel.

En er is vast wel een heel erg mooi, knap, atletisch turnmeisje dat je wel ziet zitten en die passie met je deelt! Dus ga daar dan zoeken, of zoek iemand die je andere hobby's met je deelt, dus een meisje dat ook veel sport of juist heel veel muziek maakt ofzo zolang die gene weet hoe het voelt om een echte passie te hebben komt het helemaal goed!

Succes Panda!
  • IP logged

p

panda

Re: Frustaties
#5: 17-03-2013, 21:48
Bedankt Hope,

Het blijkt dat je toch best wel gelijk hebt. Alleen weet ik nu wel waarom het steeds stuk loopt: ik ben (censuur) stroef! Ik wordt best snel zenuwachtig op een date e.d., wat je eigenlijk helemaal niet zou verwachten omdat ik altijd als een 'superchille' gast wordt gezien. Ik vind het gewoon moeilijk ook om even te knuffelen of handen vast te houden, het voelt vreemd, maar wel goed. Ik vind het gewoon heel moeilijk om het initiatief te nemen.

Maar in ieder geval, ik ben nu 3x uit geweest met een meisje dat ik wel echt heel erg leuk vindt, en die ook mijn passie deelt, maar ze zegt dus dat ik vet stroef ben en dat ze daarom twijfels heeft of we nog verder moeten gaan. Ik vind dat echt vet jammer, en klote wordt er een beetje gek van dat er steeds leuke meiden me leven binnenwandelen, maar er ook weer gelijk uit wandelen.

Anyway, dit wilde ik er nog even uitgooien, het zou helemaal leuk zijn als jullie zeggen van: Oh! Ik herken dit, of werk hieraan.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal