Skip to main content

Auteur Topic: verkracht??

a

avv

verkracht??
OP: 09-01-2013, 17:35
hoi

ik heb veel meegemaakt in mijn leven
(terwijl ik 14 ben)
een daarvan is is dan mijn opa zijn kinderen heeft verkracht.
en ik weet dat ik vroeger vaak genoeg bij hem alleen was.
En ben bang dat hij mij ook heeft verkracht.
ik kan het hem niet vragen omdat hij is overleden.

Weet iemand hoe je je erachter komt of je bent verkracht??
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: verkracht??
#1: 09-01-2013, 19:02
Wanneer je verkracht bent dan merk je dat echt wel. Dan had je dat ook wel geweten.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a

avv

Re: verkracht??
#2: 10-01-2013, 19:13
Mijn moeder wist ook niets meer van de verkrachtingen die er thuis afspeelde.
En als je baby bent, onthoud je toch niet alles?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: verkracht??
#3: 10-01-2013, 21:57
@ avv
Het beste wat je nu kunt doen is ervan uitgaan dat je niet verkracht bent. Als je er geen herinneringen aan hebt dan is de kans ook groot dat het niet gebeurd is.

Vroeger werden therapeuten ook voor de rechtbank gesleept omdat ze mensen een verkrachting hadden aangepraat. De verkrachting had nooit plaatsgevonden en de therapeuten zochten achter elk probleem van de cliënt al snel dat er seksueelmisbruik had plaatsgevonden.

Met het bovenstaande stukje probeer ik aan de geven dat je moet beseffen dat je het nu misschien jezelf aan het aanpraten bent. Terwijl je geen herinneringen hebt aan een daadwerkelijke verkrachting.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

g

gelukisonbetaalbaar

Re: verkracht??
#4: 27-02-2013, 13:49
als je verkracht bent dan blijft dat wel in je hoofd. je onthoud die rare herinneringen wel. als je niks er van weet dan ben niet verkracht.
  • IP logged

L

Love2Draw

Re: verkracht??
#5: 27-02-2013, 16:25
En misschien is het beter daar helemaal niet proberen achter te komen, aangezien je er niks van kan herinneren hoef je er ook niet mee te leven.
Het is al erg genoeg denk ik om te weten wat je opa bij zijn kinderen heeft gedaan, en inderdaad stel dat je jezelf zoiets zou aanpraten zoals meisjesgevoel zegt, dan zou je je alleen maar erger voelen...
  • IP logged

P

Polizei

Re: verkracht??
#6: 27-02-2013, 18:48
Haal je geen dingen in je hoofd, en ga door met je leven. Als het écht zo was, dan wist je dat.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal