Skip to main content

Auteur Topic: Onzeker;$

L

LisaAnoniem

Onzeker;$
OP: 15-01-2013, 21:25
Hoii,,
ik heb (vind ik zelf) een vreemde onzekerheid.. Als ik op school ben voel ik me onzeker, dik, lelijk en denk ik de hele tijd hoe lelijk ik ben en dat ik er nooit leuk uitzie enz. Daar wordt ik verdrietig van.. Vooral als jongens uit me klas voor de grap zeggen dat ik lelijk ben.
Maar als ik nieuwe mensen ontmoet, heb ik die onzekerheden niet. Dan ben ik gewoon mezelf, en vind mezelf niet lelijk. Ook niet heel mooi ofzo, maar wel gewoon mooi. Als ik nieuwe mensen ontmoet (kampen, vakantie, chillen enz.) vind ik meestal ook leuke jongens en ben ik gewoon vrolijk en weer helemaal blij. Maar als ik dan op school kom voel ik me weer onzeker.. En wil ik het liefst de hele dag niks meer eten.
Ik vind mezelf niet heel dik.. Maar ik ben wel dikker en zwaarder als andere meiden die ik ken en ik houd de laatste tijd heel vaak onbedoeld onopvallend me buik in. Ik ben 1.76cm lang en 59 kg...

Weet iemand hoe ik me op school minder onzeker kan voelen,, en ook mezelf kan zijn op school? :)
  • IP logged

p

pandamoon

Re: Onzeker;$
#1: 15-01-2013, 22:44
Lijkt me vervelend als andere zien dat je onzeker bent en dan nare dingen tegen je zeggen. Ik ben eigenlijk best makkelijk om te pesten omdat ik klein ben, maar niemand doet dat ooit haha. Omdat ik de "fuck it i don't care"- houding heb. Moet je ook eens proberen. Stiekem ben ik ook onzeker maar niemand hoeft het te zien en dan kunnen ze je ook niks maken. Mijn vriendin zei laatst dat ze toen ze mij eerst leerde kennen, geïntimideerd door mij was en jaloers op hoe een sterke persoonlijkheid en zelfvertrouwen ik had. Dat verbaasde mij wel, ik had geen idee. Maar als je doet alsof je sterk bent gaan mensen dat geloven. Dus ik zou gewoon als die jongens zeggen dat je lelijk bent, terug zeggen: wtf is jouw probleem. En als ze erop doorgaan zeg je iets als: je bent het niet waard om hierover te praten dus val dood. Naja probeer iets! Succes,
xoxo
  • IP logged

l
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 128
  • geniet van de kleine dingen
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: Onzeker;$
#2: 16-01-2013, 22:46
Heeyy
Ik ben 1.64 m en ik ben 57 kg, en ik vindt dat ik zelf een heel goed figuur heb(niet te dik sowieso). Heb geen vetrolletjes enzo. Wees gewoon trots op wie je bent. Als je toch wil afvallen, eet dan gewoon niet zoveel chips, koekies etc maar pak een appel of banaan. Ik hoop dat je nu een beetje gerustgesteld bent...
X Lover1999
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Onzeker;$
#3: 17-01-2013, 01:02
Trek je niets aan van die sukkels op je school als jij je zelf mooi vind dan ben je dat,
laat je niet onzeker maken om een paar sukkels uit je klas die vrijwel zeker helemaal groen zijn en geen idee hebben hoe ze met een vrouw / meisje moeten om gaan.
En voor je lengte heb je een goed gewicht dus als je gewoon je maaltijden eet en niet te veel snaait (chocolade chips) moet je daar gewoon mee door gaan je bent nog volop in de groei het zou alleen maar slecht voor je zijn om te gaan lijnen dus niet doen.
Je bent gewoon een mooie knappe meid, Dat voelt goed he om dat te horen,
Laat niemand je iets anders wijsmaken.
  • IP logged

L

Love2Draw

Re: Onzeker;$
#4: 02-02-2013, 20:27
Misschien helpt dit iets:
heb je weleens gehoord van BMI? Het BMI geeft aan of je gewicht goed in verhouding is met je lengte, een gezond BMI zit tussen de 18,5 en 25.
Ik heb jouw BMI even berekend (dat doe je door je gewicht te delen door je lengte, en dan het resultaat nogmaals te delen door je lengte) en jouw BMI = 19.
Je hebt dus een uitstekend gewicht en je bent dus absoluut niet dik te noemen ;)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Onzeker;$
#5: 03-02-2013, 16:48
je bent super mooi lang, en je weegt gewoon echt niet veel! meisjes zouden jaloers op jou kunnen zijn.
probeer dat gevoel wat je hebt bij nieuwe mensen vast te houden in je klas. als het je buiten school lukt, lukt het je in de school ook!
succes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal