Archief > Problemen met je Uiterlijk

Haren krullen?

(1/2) > >>

lover1999:
Hoii allemaal,
Ik heb een probleem. Ik heb van nature slag in mijn haar, maar ik wil graag krullen(bijv voor een feestje). Ik heb van alles gebruikt: wonderkrullers(ik snap echt niet hoe die dingen werken, als ik ze er uit haal heb ik helemaal geen krullen), krultang en zelf inkrullen. Kunnen jullie me helpen? Ik weet echt niet wat ik moet doen. En weet iemand hoe je met die stomme wonderkrullers om moet gaan?
Heel erg bedankt mensen die reageren!
X Lover1999

pandamoon:
Je kan het bij de kapper laten doen? Alleen is maybe beetje duur...
En sommig haar is niet geschikt voor krullen of verf bijvoorbeeld dan blijft het niet zitten. Dat is jammer maar ach.

lover1999:
  ::) :( iemand tips hoe ik wel me haar kan inkrullen zonder naar de kapper te gaan(dat is echt te duur)

Opradah1:
Je hebt vandie schuimdingetjes die functioneren als haarkrulspelden maar waarmee je kan slapen.. Als je je haar wast en terwijl het nat is in die dingen doet en ermee slaapt, vervolgens haarlak spuit en ze er dan voorzichtig uitdraaien de volgende ochtend, waarna je nogmeer haarlak spuit... Misschien helpt dat? Je ebt kans dat deze krullen heel snel uitzakken hoor.. Sommig haar pakt gwn geen krullen

hoppiebeer:
heeel veel haarlak! zoveel, dat het aanvoelt als eh, touw! het voelt niet fijn maar ziet er wel mooi uit!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie