Skip to main content

Auteur Topic: raar

r

remikiller

raar
OP: 17-01-2013, 20:25
ey ik heb nu bijna 2 maanden een vriedin we hebben het heel leuk samen we zijn ook echt verlieft op elkaar.
laats begon ze over sex wat ik er van wondt .
ik ontwoorde daarop ik ben er niet aan toe vindt ons nog iets te jong sorry.
waarop zij antwoorde vindt ik zelf van niet maar oke ik begrijp het.

mijn vraag is was het raar dat ik zei?
  • IP logged

b

bbroek

Re: raar
#1: 17-01-2013, 20:32
nee hoor, dat is helemaal niet raar, iedereen heeft zijn eigen snelheid daarin. ik denk ook niet dat zij dat een probleem vindt, want als ze echt van je houd dan zal ze het gewoon accepteren.

groetjes, Ben
  • IP logged

r

remikiller

Re: raar
#2: 17-01-2013, 20:33
oke bedankt voor je reactie ik zal het aangeven aan me vriendin als ik er klaar voor ben

bedankt nogmaals
  • IP logged

H

HereIAmG98

Re: raar
#3: 27-01-2013, 17:09
ey ik heb nu bijna 2 maanden een vriedin we hebben het heel leuk samen we zijn ook echt verlieft op elkaar.
laats begon ze over sex wat ik er van wondt .
ik ontwoorde daarop ik ben er niet aan toe vindt ons nog iets te jong sorry.
waarop zij antwoorde vindt ik zelf van niet maar oke ik begrijp het.

mijn vraag is was het raar dat ik zei?

we kunnen weltegen iedereen zeggen dat alles normaal is maar voor een jongen van 15 is het wel apart naar mijn gevoel. die jongens wouden het vorig jaar allemaal all doen op mijn school
  • IP logged

m

maraa

Re: raar
#4: 27-01-2013, 18:08
Ik vind het volkomen normaal hoor. Ik snap echt niet dat sommige mensen het bij een meisje normaal vinden en bij een jongen niet. Ik zelf wou het toen ik 15 was ook echt niet.
@HereIamG98 weet wel dat een redelijk groot gedeelte het alleen zegt om stoer over te komen he. Natuurlijk er zijn er genoeg die er op hun 15e klaar voor zijn, maar ook genoeg die liever langer wachten.
  • IP logged

H

HereIAmG98

Re: raar
#5: 30-01-2013, 17:59
nou bij de mensen die ik ken is heus niet om stoer te doen dat weet ik zeker..... heel zeker..
  • IP logged

b

bbroek

Re: raar
#6: 30-01-2013, 21:23
we kunnen weltegen iedereen zeggen dat alles normaal is maar voor een jongen van 15 is het wel apart naar mijn gevoel. die jongens wouden het vorig jaar allemaal all doen op mijn school
dat is misschien jou ervaring, maar lang niet bij iedereen gaat het zo, als ik een vriendin zou hebben dan zou ik het ook nog niet weten of ik seks wil.
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: raar
#7: 03-02-2013, 05:01
Misschien moet je gewoon proberen een stapje verder te zetten dan hoef je niet direct aan neuken te denken.
Ik neem aan dat jullie wel zoenen met elkaar maar een stap verder kan zijn vrijen en knuffelen zijn.
Of misschien wil je haar borsten wel eens zien of voelen ? Jullie kunnen eens samen onder de douche stappen om elkaar te ontdekken
Of misschien wil je haar vagina een zien en of voelen hoe ziet dat er uit hoe werkt dat en zoals jij je wel eens aftrekt vingert zij zichzelf wel eens misschien kunnen jullie eens kijken naar elkaar of elkaar er in helpen en zijn nog dingen zat die jullie kunnen doen zonder dat jullie direct hoeven te neuken.
Ik wens jullie veel plezier met die ontdekkingstocht.     
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal