Skip to main content

Auteur Topic: is het over.

M

MAFboy

is het over.
OP: 31-01-2013, 10:21
Heey allemaal na een lange tijd weer terug
En met een probleem.
Ik wil het gewoon ff kwijt.

Ik heb al 1 1/2 jaar wen relatie en was erg gelukkig.
mijn ouders en vrienden zagen het niet zitten omdat we beide compleet anders op gevoed waren. Ik uit hoog opgeleid en hoger klasse gezin zijn uit de laagste en bijna niet geschoold.
ik had ik daar eerst geen problemen mee en ook nu is het niet de grootste val kuil.
maar ik heb me zelf betrapt dat ik haar niet meer mis als ik niet bij haar ben en het prima vind.

Nu weet ik ik het allemaal niet meer de laatste leer liep het erg stroef. Misschien ook door de ruzie die zij met mijn ouders had.
Z is onwijs lief enzo.
maar dat spannende gevoel heb ik niet meer.
Aangezien dit mijn eerst lange relatie is weet ik niet of het normaal is dat iemand een tijd niet meer zenuwachtige bent voor iemand of dat de liefde gewoon over is...

In ieder geval bedankt voor het lezen.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: is het over.
#1: 31-01-2013, 15:22
hey! vandaag is het uit gegaan met mijn vriend. ik had meer dan 2 jaar met hem.. ik had precies hetzelfde! ik miste hem ook niet meer terwijl ik hem al 2 weken niet had gezien. het liep niet meer lekker en ik had ook niet zo veel spannend gevoel meer. dat is ook de rede dat het nu uit is.. maar je moet het zelf beslissen! of de liefde over is kan ik niet voor je bepalen
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: is het over.
#2: 03-02-2013, 03:58
volgens mij is het heel gewoon dat sommige gevoelens was afvlakken ik bedoel de eerste 20 of 30 keer is sex super jullie moeten elkaar nog leren kennen en dat is allemaal super spannend.
Maar nu anderhalf jaar verder kennen jullie elkaar waarschijnlijk door en door en je heb alle dingen op het sex gebied wel geprobeerd en wat dan ?
Of jullie moeten zelf manieren vinden om jullie relatie spannend te houden Doe eens gek en verras elkaar eens een keer.
Want iedereen die een langdurige relatie heeft komt wel eens op het punt dat ie denkt moeten we nu weer vanavond ik weet al wat er gebeurt ik heb er geen zin.
En dan is het aan jou om te zeggen ja ik wil die relatie weer spannend maken lekker gek doen en andere dingen proberen,
Of je heb zo iets ik weet het nu allemaal wel ik heb geen zin om nog 50 jaar tegen dat gezicht aan te kijken en steeds dat zelfde gezeur te horen,
Is dit nu alles wil ik hier nu nog jaren mee doorgaan ik heb het helemaal gehad met haar ?
Het is en blijft toch een kwestie van gevoel hoeveel heb je voor haar over ?
Je wil nog wel maar er moeten echt dingen veranderen ?
Ik hou nog veel van haar maar al het gezeur er om heen ?
ik ben haar spuugzat en maak het liever vandaag dan morgen uit,
Of je maakt het nu uit en vind een andere vriendin en over een jaar sta je dan misschien weer op het zelfde punt als waar je nu staat met je vrinden ?
En misschien moeten jullie samen eens alle voor,s en tegen,s eens op tafel leggen en eens heel erg eerlijk zijn tegen elkaar zijn ?
succes en wijsheid.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal