Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd? op collega, wederzijds? II

C

Caissière

Hallo allemaal!

N.a.v. mijn vorige topic: 'verliefd op collega, wederzijds?'
hier deel 2!
Het komt erop neer dat ik nog steeds niet weet of ik wel echt verliefd ben en of het wederzijds is.

Ik werk alweer even bij een supermarkt en mijn contract is verlengd, waar ik natuurlijk heel erg blij mee ben!
We hebben het altijd heel gezellig tijdens het werk, probeert me altijd aan het lachen te krijgen, wat hem vaak ook lukt ^^..
Afgelopen week heeft hij me zelfs geholpen met een toets van de toetsweek en dat heeft ne heel erg geholpen en vond ik erg lief!
Verder heb ik het gevoel dat hij constant aandacht van me zoekt  en dat is iets wat hij ook krijgt.

Zo ook vandaag weer: hij moest om 2 uur beginnen en van 2 tot kwart over 2was het druk in de winkel(supermarkt) en toen stond hij op en zei: ' even staan hoor!'
Vervolgens staat hij op en kijken we elkaar net iets langer aan dan dat je.normaal bij iemand doet en toen heb ik naar gezegd dat de toets erg goed ging. Toen vroeg hij of ik nog wat aan zijn uitleg gehad had, waarop ik antwoordde dat hij goede uitleg-skills heeft :P

Nu ving ik vandaag een gesprek op van een andere collega op die bij hem aan de kqssa stond, zij vrieg wanneer hij weggging.. HIJ GAAT WEG?!

Ik heb wel het gevoel dat we een super goede klik hebben en dat we elkaar steeds opzoeken om te praten of wat dan ook.

Ik vroeg me af of het een slim idee is om wat meer contact te zoeken. Misschien een berichtje op Facebook sturen? Ik heb zijn nummer namelijk niet, of nouja.. die staat wel op zijn Facebook, maar dan vind ik het raar om zo even een whats appje te sturen..

Wat moet ik doen?
  • IP logged

C

Caissière

Niemand? :-[
  • IP logged

b

bbroek

hoi caissière

je kan natuurlijk gewoon een wappje sturen met een vraag over de stof van dat proefwerk, of miss iets anders waar hij je mee kan helpen, zo komt er automatisch een gesprek en het is ook niet raar als je hierna iets stuurd van 'hoe is het?' als je bijv hem een tijdje niet gezien hebt.

groetjes Ben
  • IP logged

B

Bram

Omdat je hem al kent is het messchien beter dat je zijn nummer vraagt met de melding voor meschien is aftespreken.
Leer je hem beter kennen :P
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Nodig hem uit om na het werk ergens wat te drinken ?
Of nodig hem uit om samen naar de bioscoop te gaan ?
Of misschien is er wat leuks te doen in de buurt dan vraag je of hij het leuk vind om samen met jou daar te gaan om te kijken ?
Of vraag gewoon naam ...... zullen we samen eens wat afspreken om wat leuks te doen ?
Of recht op da man af, Naam........ ik vind jou hartstikke leuk lief en aardig wat vind jij van mij ?   
  • IP logged

C

Caissière

Bedankt voor de reacties!
Maar ik zit met 1 probleem: ik heb daar écht het lef niet voor :')
  • IP logged

B

Bram

Aangezien jullie vaak praten enz kun je makkelijk vragen zin om wat te gaan drinken na werk.
En kijk hoe hij reageert weetje gelijk of hij wat in je ziet :P
  • IP logged

l

lesbiangirl99

ik ben het ermee eens bovendien heb ik zelf ook een relatie met mijn baas hij is 58 ik ben nog maar 22 maar dat vind ik helemaal niet zon probleem zolang hij nog zo fit in bed blijft is er niks aan de hand wat mij betrefd hoe denken jullie daarover en mijn ouders weten van niks hoe kan ik ze dat uitleggen dat ik een vriend heb die evenoud is als mijn vader ????? help mij
  • IP logged

C

Caissière

Bedankt voor je reactie!
Ik ben er alleen net achter gekomen dat hij 9 maand naar het buitenland gaat..
Dat gaat hem dus niet worden.....
  • IP logged

B

Bram

Jammer jo das balen.
  • IP logged

C

Caissière

Echt super balen ja!

Maar is het too much om te zeggen dat ik het super vet vind dat hij daarheen gaat, maar dat ik het tegelijkertijd ook jammer vind?
  • IP logged

p

pandamoon

ik ben het ermee eens bovendien heb ik zelf ook een relatie met mijn baas hij is 58 ik ben nog maar 22 maar dat vind ik helemaal niet zon probleem zolang hij nog zo fit in bed blijft is er niks aan de hand wat mij betrefd hoe denken jullie daarover en mijn ouders weten van niks hoe kan ik ze dat uitleggen dat ik een vriend heb die evenoud is als mijn vader ????? help mij

maak je een grap haha
  • IP logged

C

Caissière

@lesbiangirl99: ik denk dat je daar het beste zelf een topic over kunt openen?

Terugkomend op mijn vraag: is het too much als ik zeg dat ik het super vet voor hen vind dat hij weggaat, maar dat ik het ook jammer vind?
  • IP logged

C

Caissière

Niemand?
  • IP logged

m

maraa

nee is niet too much is zelfs heel normaal vind ik ;) Wel jammer voor je dat hij weggaat :(
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal