Skip to main content

Auteur Topic: Bobbel op anus

a

ano-niempje

Bobbel op anus
OP: 03-02-2013, 21:19
Help!
Ik heb al een hele tijd een soort bobbel net boven mijn anus, het hangt zeg maar vast aan mijn kringspier. Ik had er nooit echt last van. Het deed geen pijn, het jeukte niet, het bloedde niet,... Maar gisteren 02/01/2013 heb ik chinees gegeten (gewoon de rijst met een beetje bami, milgoen maar vooral chopchoy. Daarna kreeg ik erge krampen en ben ik een aantal keer naar het toilet gelopen (had diarree). Nu doet die bobbel pijn, en volgens mij is die groter. Het heeft de grote van een knikker.

Hopelijk is het niets erg, en hou ik er niets aan over. Ik denk eraan om erover te praten met mijn moeder en misschien naar de gynaecoloog te gaan ofzo (ik durf niet naar de huisdokter).

Zou het ernstig kunnen zijn?
  • IP logged

l

lisannevn

Re: Bobbel op anus
#1: 07-02-2013, 11:07
Hee,
Als ik jou was zal ik even naar de dokter gaan waarschijnlijk is het niet eens zo erg. Misschien een kloofje oof een steenpuist ? Gaa naar de dokter en die zal je wat voorschrijven.


  • IP logged

a

anoniem12

Re: Bobbel op anus
#2: 09-04-2013, 16:54
dan heb je gewoon aanbeien heeft iedereen wel eens niet te hard persen bij het poepen
  • IP logged

I

Iris.Vcb

Re: Bobbel op anus
#3: 10-04-2013, 13:59
dan heb je gewoon aanbeien heeft iedereen wel eens niet te hard persen bij het poepen
aanbeien is volgens mij een stukje darm dat naar buiten is gekomen door het te hard persen.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Bobbel op anus
#4: 10-04-2013, 14:20
aanbeien is volgens mij een stukje darm dat naar buiten is gekomen door het te hard persen.

Een aambei is zeker geen stukje darm, het is een opgezet bloedvat.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a

anoniem12

Re: Bobbel op anus
#5: 11-05-2013, 16:05
Hmmm... T is volgensmij een soort blauwe plek haha
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal