Skip to main content

Auteur Topic: leeftijdsverschil

a

anoniem1995

leeftijdsverschil
OP: 04-02-2013, 14:36
beste lezers,

er is een meisje waar ik verkering mee heb maar zij is 13 jaar, zij is hartstikke leuk alleen het probleem is ik ben 17 en wordt over paar maanden 18. het is een grote leeftijdsverschil. maar ze lijkt veel ouder. als ik wist dat ze zo jong was had ik wss nooit naar haar toe gegaan en haar nummer enzo gevraagt. Ik ben ook helemaal niet ''zo'n" viezerik miss dat jullie mij goed advies kan geven

M.V.G,
Anoniem
  • IP logged

O

Opradah1

Re: leeftijdsverschil
#1: 04-02-2013, 14:50
Weten haar (en jouw) ouders het?

17-13 valt vind ik best wel mee hoor, wat maakt leeftijd uit als je van elkaar houdt en elkaar leuk vindt.. Lijkt mij dat dat belangrijker is dan een paar getalletjes waar toevallig 4jaar verschil tussen zit.. E moet maar zo denken, nu is het 17-13... En denk je wow.. Veel! Maar over een paar jaar als jullie dan nog hebben en jij bent 25, dan is zij 21 en zal niemand je meer raar aankijken (als zedat nu al deden, want ik vind dit leeftijdsverschil erg meevallen!)

  • IP logged

a

anoniem1995

Re: leeftijdsverschil
#2: 04-02-2013, 15:02
Nee haar ouders en de mijne weten nog niks van, omdat ik geen problemen wilt krijgen. Ik wil namelijk ook echt geen gezeik hebben met de politie, ik ben als de dood dat ik voor pedofilie wordt aangeklacht ofzo. :-X
  • IP logged

a

ano-niempje

Re: leeftijdsverschil
#3: 04-02-2013, 18:02
Je kunt niet aangeklaagd worden als pedofiel als je nog geen seks heb gehad. En dan nog, ze kunnen er geen probleem van maken als jullie het allebei met vrije wil doen. (en natuurlijk wel met toestemming) Een vriendin van mij is 16 en haar vriend 22. In het begin keken vrienden en ouders daar raar van op, maar nu. Ze moeten gewoon even wennen aan het idee.

Nog even geduld en dat leeftijdsverschil zal niemand nog opvallen ;)
  • IP logged

a

anoniem1995

Re: leeftijdsverschil
#4: 04-02-2013, 18:57
ik wil haar nog helemaal niet ontmaagden, ik ben bang dat ze eigenlijk alleen aandacht zoekt (had iemand die ik ken) en als ze genoeg heeft gehad dat ze weg gaat, en dan denkt ze had ik het maar nooit gedaan met hem.
  • IP logged

l

lesbiangirl99

Re: leeftijdsverschil
#5: 05-02-2013, 08:25
ik denk dat het geen probleem is als je maar geen kinderen maakt en misschien moet je toch even met de ouders gaan praten als je eerlijk bent zullen ze waarsschijnlijk niks doen !!
  • IP logged

a

anoniem1995

Re: leeftijdsverschil
#6: 06-03-2013, 10:11
ik heb het aan mn pa verteld, hij werdt niet echt boos ofzo maar hij was ook niet echt er blij mee.. hij zei tegen mij dat ik het beste ermee kan stoppen en dat het wss toch niet gaat werken. ik heb nu 1 week met haar maar we praten echt al zolang bijna 3 maanden,, ik ben laatste keer weer met haar gaan schaatsen en was echt super gezellig.. dus ik wil er helemaal niet mee stoppen. mn vader zegt ook dat meiden van die leeftijd aan het ''experimenteren'' zijn en dat ze het stoer vinden dat ze met een oudere jongen met scooter hebben ofzo.. dus ik heb dat aan haar verteld, en zij zei van dat het echt niet het geval is en dat ze echt ook van mij houd.. zij heeft zelf ook iets over mij tegen haar ma verteld mij zij reageerde er niet echt op.
  • IP logged

O

Opradah1

Re: leeftijdsverschil
#7: 06-03-2013, 12:48
Je vader kan wel zeggen dat het sws niks gaat worden, maar dit kan hij niet weten.. Tenzij hij een glazen bol heeft..
Hij moet even aan het idee wennen, maar zal je vervolgens je eigen keuzes (of deze nu fout zijn of niet) moeten laten maken, dit is ook een leerproces, voor zowel jou als je vader.

Als jij voelt dat je bij dit meisje wilt zijn, ga ervoor! Je vader weet niet hoe jullie je echt voelen en kan enkel ordelen op hetgeen wat "vaak" gebeurt in dergelijke situaties.. Maar elke situatie is uniek, dus je vader kan zeggen wat hij wil maar jullie zullen echt zelf moeten bepalen of jullie doorwillen of niet.
  • IP logged

a

anoniem1995

Re: leeftijdsverschil
#8: 16-03-2013, 09:56
jaa dat is ook zo,, ik heb het ook aan mn ma verteld en zij heeft het ook aan der ouders verteld. Haar ma vind het niet zo erg ze zei wel dat ze moet uitkijken enzo wat nattuurlijk ook logisch is ze kent me voor de rest ook niet, mijn ma vind het ook niet erg gelukkig maar ze vroeg wel wat haar ouders en van vonden, ik zei dat haar ma het niet erg vind alleen haar vader wist niet wat hij ervan moest denken:S maar dat begrijp ik wel.. nu vraag ik me af wat beste is om te doen, want haar vader ziet het denk niet echt zitten..
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
Re: leeftijdsverschil
#9: 16-03-2013, 10:44
Wat je moet doen?
dat ligt bij je zelf.. het antwoord zal vast diep in je zelf veborgen zitten maar durf je niet te openen. En trouwens, ga nou eens na wat JIJ echt wilt. je hebt het alleen over anderen mensen die er een mening over hebben -.- Als jij echt van haar houd en zij ECHT van jou, wat is dan het probleem? laat je je echt op je kop zitten door een mening van andere mensen? bekijk nou eens voor je zelf wat kan er door deze relatie mis gaan? is het zoveel dat je de strijd niet aan wil gaan voor jullie liefde? Zet alles eens op een rijtje en maak je kop leeg. misschien kun je zelf ook kennis gaan maken met de vader en wat met hem optrekken? zodat haar ouders ook kunnen zien dat jij zo'n leuke jongen bent? en als je er achter wil komen of zij het echt doet voor de liefde of om stoer te doen... wil zij al verder? want zoja dan is het waarschijnlijk wel om aandacht :$ want als zij als 13 jarige al ontmaagd wil worden na een week verkering?! nouja het antwoord ligt bij je zelf
persoonlijk vind ik dit nou ook niet echt een groot leeftijdsverschil.. ik ben 15 en mijn vriend was 26...
doeii succes ermee xx sabine
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal