Skip to main content

Auteur Topic: Vind hij mij leuk?

j

justmyself

Vind hij mij leuk?
OP: 05-02-2013, 15:52
Ik wil gaat weten wat jullie hiervan vinden/ denken:

Ik zit bij een jongen in de klas die ik al heel lang ken. We zijn kennissen dus zien elkaar ook op verjaardag en met oud en nieuw. Ik vind hem gewoon heel aardig maar hij doet opeens heel anders in de klas als ik achter hem zit draait hij zit heel vaak om en dan zegt die dingen en soms zegt die dan wat en dan daarna nee hoor en dan geeft hij me een schouderklopje dat Vind ik allemaal niet zo heel erg maar hij geeft me ook altijd een tikje tegen me knie zodat je been zo omhoog gaat of doet wat die op me schouder doet op me knie. Maar vandaag had ik mijn hand gewoon op de tafel en legde die opeens zijn hand op mijn hand en hij liet hem ook gewoon een tijdje liggen en ik wilde niet stom doen en hem weghalen dus liet ik het maar zo.
Ik weet nu niet of hij dit gewoon doet of dat hij mij misschien leuk vind? En wat moet ik dan doen? Want ik vind hem niet leuk ik ben al op een andere jongen heel erg verliefd die onbereikbaar is :( (zie me andere topic )
maar ik zie ons ook niet voor me maar die jongen die ik leuk vind vind mij vast niet leuk ik heb nog nooit met hem gepraat en weet niet hoe ik de situatie zou kunnen veranderen zit alleen bij hem op school! Hebben julli daar misschien ook tips over? Want ik vind hem echt heel leuk!!
Xx
  • IP logged

I

IV

Re: Vind hij mij leuk?
#1: 10-02-2013, 11:00
Heej ,

Ja dat is vast heel vervelend hij ziet je misschien zitten maar jij hem niet .. 
Misschien moet je dat hem duidelijk maken maar wel op een beleefde manier , probeer hem niet te kwetsen dat is vaak moeilijk om de juiste woorden dan te vinden zodat je hem niet te hard kwetst. Weet hij ook dat jij op iemand anders verliefd bent ? Misschien moet je dat ook vertellen.

En voor die jongen waar je op bent .. ik zou zeggen probeer contact met hem te maken. Lacht hij naar jou of probeert hij contact met je te maken ? Probeer dus gewoon contact met hem te maken en je zult snel door hebben of hij je ook ziet zitten.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen... Ik begrijp wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar je kan beter tegen die jongen waar je niet op bent , dat zeggen anders gaat hij nog zo blijven doen en dat vind je niet leuk. Het is het een of het ander

Succes !   ;)
  • IP logged

j

justmyself

Re: Vind hij mij leuk?
#2: 10-02-2013, 17:00
Tegen die jongen had ik pas gezegd stop toen die weer wat wilde doen met alles en sindsdien is het veel minder dus dat zit goed. En met die andere jongen dat wordt echt heel lastig maar ik wil het niet opgeven voordat ik er echt een goede reden voor heb dus ja..
Bedankt voor je hulp! X
  • IP logged

I

IV

Re: Vind hij mij leuk?
#3: 10-02-2013, 18:15
Dat is goed !

En ja geef niet op , maar doe ook niet te hard je best , als het echt duidelijk word dat hij je niet ziet zitten kan je hem beter opgeven..
  • IP logged

j

justmyself

Re: Vind hij mij leuk?
#4: 10-02-2013, 19:16
Klopt doe ik ook dankjewel! X
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal