Skip to main content

Auteur Topic: wie ben ik

l

lh2000

wie ben ik
OP: 05-02-2013, 21:47
ik zit de laatste paar weken eigenlijk te denken "wie ben ik eigenlijk?"
-soms voel ik me GOTHIC : ik lees horror boeken, ik vind sierraden met doodskopjes heel stoer en mooi, ik hou best van rock muziek.....
-ik voel me ook wel de sportieve: ik draag ook meer sweaters en gympen
- ik voel me ook de stille afzonderlijke : ik zou me soms het liefst willen verstoppen en in een hoekje een boek gaan lezen....

ik weet het echt niet meer heb jij tips?
  • IP logged

m

maraa

Re: wie ben ik
#1: 05-02-2013, 23:14
Waarom wil je jezelf zo graag in een hokje plaatsen?
  • IP logged

b

bbroek

Re: wie ben ik
#2: 06-02-2013, 00:06
waarom zou je willen kiezen, je kan toch ook gewoon een sportief, stil en beetje gothic meisje kunnen zijn?, of zie ik dat verkeerd?
  • IP logged

I

IV

Re: wie ben ik
#3: 06-02-2013, 14:14
Heej ,

Ik vind dat je gewoon jezelf moet zijn !
Als je merkt dat anderen je niet respecteren is het duidelijk dat het geen echte vrienden zijn , ze schamen hun misschien voor je. (niet slecht bedoeld hé) Ze denken alleen aan hunzelf. Maar dan kan je beter andere vrienden zoeken , mensen die misschien meer gemeen hebben met jou ? Je zult het wel merken of anderen jou zien staan of niet !
Veel succes !  ;)
  • IP logged

l

lh2000

Re: wie ben ik
#4: 06-02-2013, 15:43
Waarom wil je jezelf zo graag in een hokje plaatsen?

ik zit sinds dit jaar op de middelbare-school :(. ik ben niet zo geliefd in de klas. vanwege mijn uiterlijk en opmerkingen. daarom ben ik ook niet bepaald de beste praatjesmaaker. ik ga daarom in de pauze naar de bibliotheek om daar mijn boek te lezen. ze vinden me ook raar omdat ik voor de lol een boek lees en omdat ik in mijn kluisje "draag geen bont" postertjes heb hangen.....
  • IP logged

m

maraa

Re: wie ben ik
#5: 06-02-2013, 19:29
Is er een groepje waar je bij wilt horen? Ik denk dat het voor jou vooral belangrijk is een groepje vrienden te vinden. Ik behoorde zelf vanaf de 2e een periode tot de 'gothic'-groep (ze vonden mij en een vriendengroep allemaal gothics) en ja aan de ene kant het maakt je sterker, omdat je met een groep bent, maar aan de andere kant je krijgt genoeg rotopmerkingen en roddels over je heen.  Zou je misschien naar een andere klas kunnen, of eens kijken naar andere kinderen die niet zo populair zijn. Mijn ervaring is dat nerd-achtige types bijv. vaak hartstikke aardig zijn en ging ook graag met hun om, toen de meeste andere vrienden van me van school waren.
  • IP logged

l

lh2000

Re: wie ben ik
#6: 07-02-2013, 20:55
Is er een groepje waar je bij wilt horen? Ik denk dat het voor jou vooral belangrijk is een groepje vrienden te vinden. Ik behoorde zelf vanaf de 2e een periode tot de 'gothic'-groep (ze vonden mij en een vriendengroep allemaal gothics) en ja aan de ene kant het maakt je sterker, omdat je met een groep bent, maar aan de andere kant je krijgt genoeg rotopmerkingen en roddels over je heen.  Zou je misschien naar een andere klas kunnen, of eens kijken naar andere kinderen die niet zo populair zijn. Mijn ervaring is dat nerd-achtige types bijv. vaak hartstikke aardig zijn en ging ook graag met hun om, toen de meeste andere vrienden van me van school waren.

zuperdankjewel voor je advies!!!! ik zal het proberen....! :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal