Skip to main content

Auteur Topic: zwanger??

l

lisannevn

zwanger??
OP: 07-02-2013, 10:15
hee ik heb een vraagje,
ik ben op 3 januari voor het laatst ongesteld geworden en ben nu nog niet ongesteld geworden. ik heb op 26 januari onveilige seks gehad. was ik toen vruchtbaar? Want ik wil niet dat ik zwanger ben namenlijk.

xx
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: zwanger??
#1: 07-02-2013, 20:24
Wanneer je niet zwanger wilt worden is daar volgens mij maar één mogelijkheid voor en dat is om geen onbeschermde seks te hebben :s Volgende keer eerst even denken en dan pas doen.

Wanneer ik goed reken kan je op dat moment heel goed in je vruchtbare periode gezeten hebben.

Sterkte,
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m

maraa

Re: zwanger??
#2: 07-02-2013, 20:44
Ja je kan zwanger zijn, maar het kan ook gewoon dat je onregelmatig ongesteld word.
Als ik jou was zou ik een zwangerschaptest gaan uitvoeren, beter dat geld uitgegeven en het vroeg weten en alle mogelijkheden kunnen overwegen als het zo is, dan in onzekerheid wachten. Je kan die testen gewoon bij een drogisterij halen als je niet wilt dat je ouders het weten. (als je zwanger bent, zou je het wel het beste zo snel mogelijk vertellen)
  • IP logged

l

lisannevn

Re: zwanger??
#3: 07-02-2013, 20:56
meestal ben ik na 30 dagen weer ongegesteld alleen dit keer niet dus ben beetje zenuwachtig. Het was op mijn vriend ze verjaardag en we hadden geen condoom in de buurt en waren allebei dronken dusja toen deden we maar zonder. ik hoop echt dat me ongsteld heid een beetje laat is en dat ik geen klein mormeltje in me buik heb want daar ben ik echt nog iets te jong voor...
  • IP logged

m

maraa

Re: zwanger??
#4: 07-02-2013, 21:00
tjah het is wel goed mogelijk, voortaan nooit meer zoiets doen en snel uitsluitsel regelen.
Ik hoop voor je dat je neit zwanger bent, want je bent inderdaad wel erg jong, maar het zou goed kunnen. Ik zou echt als ik jou was morgen na school zo'n test halen, ook al is dat eng.
heel veel sterkte meis.
Ow en btw misschien is het ook een idee om aan de pil te gaan? (maar absoluut neit voordat je zeker weet of je wel of niet zwanger bent, want als je zwanger bent is het echt neit goed de pil te slikken).
  • IP logged

l

lisannevn

Re: zwanger??
#5: 07-02-2013, 21:04
ik lig al paar dagen ziek thuis  met de griep dus dat gaat em ook niet worden ik wacht denk af tot maandag en als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik test halen. Ik ga inderdaad maar aan de pil dan krijg ik dit gestres niet. thankyou x
  • IP logged

m

maraa

Re: zwanger??
#6: 07-02-2013, 21:06
np, heel veel sterkte!
  • IP logged

l

lisannevn

Re: zwanger??
#7: 08-02-2013, 08:58
En gelukkig ben ik vandaag ongesteld geworden alleen heb nnu nog 1 vraag kan ik de pil slikken als ik ongesteld ben en dat me ongesteldheid meteen over is of niet ?
  • IP logged

m

maraa

Re: zwanger??
#8: 08-02-2013, 10:32
De eerste moest als ik me goed herinner beginnen op de eerste dag van je menstruatie, die keer sla je het niet over. Daarna zou je kunnen doorslikken om het over te slaan, maar dat zou ik niet te vaak doen en dat kan doorbloedingen veroorzaken.
Maar fijn dat je gewoon ongesteld geworden bent! Zeker grote opluchting :)
  • IP logged

l

lisannevn

Re: zwanger??
#9: 10-02-2013, 17:28
huh ik snap je niet.

ik ben nu ongesteld maar als ik de pil nu slik ben ik dan morgen niet meer ongesteld ofwel? Want ik wil heel graag weer met vriend naar bed en het duurt anders nog zoo lang :(
  • IP logged

m

maraa

Re: zwanger??
#10: 10-02-2013, 18:14
je bent niet de dag erna gelijk niet meer ongesteld nee. Weet niet of je het korter bent of gewoon normaal.
  • IP logged

l

lisannevn

Re: zwanger??
#11: 10-02-2013, 18:16
okee thankyouu  :)
  • IP logged

g

gelukisonbetaalbaar

Re: zwanger??
#12: 28-02-2013, 10:39
of je doet een zwangerschaptest of ga even langs de dokter dan weet je het ook zeker.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: zwanger??
#13: 01-03-2013, 11:34
of je doet een zwangerschaptest of ga even langs de dokter dan weet je het ook zeker.

Misschien slim om eerst het hele topic te lezen voordat je reageert ?
Dan had je geweten dat er al uitsluitsel is.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal