Archief > Problemen met je Uiterlijk

Ik vind mezelf lelijk

(1/2) > >>

IV:
Heej ,

Ik vind mezelf lelijk
Ik weet niet wat de anderen van mij vinden , vinden ze me lelijk of mooi of .. ?
Ik denk dat het voor sommige wel belangrijk is om met iemand om te gaan of die mooi is of lelijk meestal willen de populairste mensen alleen met mooie meisjes omgaan
En ik weet niet of jongens mij wel mooi vinden ik heb nog nooit een lief gehad
Ben ik te lelijk of zit het aan mijn gedrag ? Ik ben wel een beetje stil eigelijk alee tijdens de les zeg ik toch ni veel ik doe moderne wetenschappen in aso dus ik wil wel opletten enzo , maar ik denk dat ze mij dan niet accepteren omdat ik stil ben
Ik schaam me ook zo omdat ik denk dat ik lelijk ben enzo
Mijn tanden zijn ook heel erg dus ik durf niet goed te lachen enzo maar we zijn er wel mee bezig ik moet morgen alweer naar de tandarts maar toch
Ik schaam me zo en ben erg onzeker over mezelf
Wat moet ik doen ?

Iris.Vcb:
hey,
Iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier.
Maar je kan je altijd nog mooier maken dan dat je eigenlijk al bent. Misschien door een beetje make-up te dragen foundation en wat mascara kunnen al veel  doen. Natuurlijk mag je hier ook niet in overdrijven , een dagje shoppen en mooie kleren kopen kunnen ook al helpen.
xx

IV:

--- Citaat van: Iris.Vcb op 10-02-2013, 11:43 ---hey,
Iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier.
Maar je kan je altijd nog mooier maken dan dat je eigenlijk al bent. Misschien door een beetje make-up te dragen foundation en wat mascara kunnen al veel  doen. Natuurlijk mag je hier ook niet in overdrijven , een dagje shoppen en mooie kleren kopen kunnen ook al helpen.
xx

--- Einde van citaat ---


Ja maar ik draag geen make-up
En ik vind wel dat mijn kleren mooi zijn ik probeer echt in de mode te zijn , de anderen vinden mijn kleren ook mooi enz
En ik probeer wel veel te doen aan mijn uiterlijk enzo maar ik weet niet hoe de anderen mij zien ? Ik zie ook wel wit enzo ik bruin niet snel

pandamoon:
Wanneer je er teveel mee bezigbent en overdrijft, gaat het je tegen werken.

marcel:
IV, En zijn maar heel weinig mensen die zichzelf mooi vinden, als ik een foto van me zelf zie heb ik altijd zoiets van bahh ben ik dat en ik ken heel veel meiden en jongens die dat ook hebben op enkele uitzonderingen na die zichzelf mooi vinden maar dat zijn er maar heel weinig.
Ik denk dat daar niet zo veel aan moet denken als je nu mooi of lelijk bent wees gewoon je zelf verzorg je zelf goed probeer je leuk aan te kleden en je bent nu 14 ik denk dat het niet zo lang meer duurt dat  een jongen je leuk vind en dan mag hij je vertellen dat ie je mooi vind en dat hij wel met jou wil gaan.
En als het zover is dan denk je niet meer ik ben lelijk, Dus wat wat ik wil zeggen is zorg goed voor je zelf en kleed je leuk aan en heb geduld die jongen of jongens komen heus wel naar je toe,
En het is 2013 dus als jij iemand leuk vind zeg hem dat dan of zorg dat hij dat te weten komt.
 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie