Skip to main content

Auteur Topic: wat ik nu heb mee gemaakt

a

anoniem1995

wat ik nu heb mee gemaakt
OP: 10-02-2013, 18:29
Beste lezers,

ik en mn vriendin die paar jaar jonger is dan ik hadden zegmaar een soort date. We hebben nog niet zo heel lang
We gingen uit schaatsen, alleen de afspraak was eigenlijk dat zij met haar vriendin kwam en ik kwam met een vriend.
dus enemaal aan gekomen zag ik haar nog nergens dus ik gewoon met schaatsen met paar vrienden die ik nog tegen kwam.
en toen heb ik haar gevonden dus ik schaats naar haar toe. dus ik wou gewoon een knuffel geven. maar ze draaide al gauw haar rug om naar me en begon met haar vriendin te praten dat ik het ook net niet hoorde. dus ik sta daarzo een heel ''awkward'' moment is er zegmaar, dus haar vriendin schaats ineens snel weg en zij er meteen achteraan...

ik heb haar nog wel vaak genoeg zien schaatsen ik heb niet meer gepraat tegen haar tijdens het schaatsen. maar nu doet ze wel gewoon en heel lief etc op whatsapp enzo. dit is erg verwarrend

groetjes,,
  • IP logged

A

AnnbelPetra

Re: wat ik nu heb mee gemaakt
#1: 10-02-2013, 18:42
ik begrijp er ook niets van... ehh wauw ze niet gw een keer mat haar vrindin zijn en ff niet met jou? en heb je het haar al gevraagt?
voor de rest zou ik het niet weeten..... :-[ snorry

xxxxxxxpeetje
  • IP logged

a

anoniem1995

Re: wat ik nu heb mee gemaakt
#2: 10-02-2013, 18:46
ik heb het haar gevraagt waarom ze met haar gauw weg schaatste en ze antwoorde daarop, mn vriendin die vond dat ik haar raar aankeek en wou ze weg.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: wat ik nu heb mee gemaakt
#3: 11-02-2013, 21:12
pffff oke raar ! dat is echt niet cool! als ze zo doet vind ik haar echt raar haha
  • IP logged

a

anoniem1995

Re: wat ik nu heb mee gemaakt
#4: 17-02-2013, 13:19
okee mensen, ik ben weer mee gevraagt door haar vriendin om mee te schaatsen. alleen ik weet niet of ik hier verstandig mee bent opzich wil ik wel maarja. wat zeggen jullie?
  • IP logged

P

Polizei

Re: wat ik nu heb mee gemaakt
#5: 17-02-2013, 17:30
Zou je niet eens face to face je vriendin hierover vragen?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 117
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Re: wat ik nu heb mee gemaakt
#6: 22-02-2013, 21:43
het kan ook onzekerheid van het meisje zijn. Ik zou het nog even aankijken. wees niet gehaast.
als het echt al een tijdje zo gaat, dan kan je beter geen aandacht meer aan besteden.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal