Skip to main content

Auteur Topic: Can we learn to love again?

A

Amanda

Can we learn to love again?
OP: 15-02-2013, 21:58
Hoi hoi,
Ik heb een probleempje, ik ben zwaar verliefd.
En dat is het nou juist, het was geen probleem. Ik heb 5 maanden van echte verliefdheid genoten.
In augustus begon ik bij een supermarkt als vakkenvuller. Ik was een heel stil, rustig en onzeker meisje. Maar al gauw kwam er een jongen naar me toe. En dan bedoel ik niet zomaar een jongen. Hij was het, de jongen van me dromen. Hij kwam naast me staan en begon te praten, alle onzekerheid viel van me af. Al snel begonnen we via fb te praten en later op whatsapp waar ik nu al meer dan 6 maanden met hem praat.

Maar wat is het probleem dan?
Helaas ging ik met kerst 2 weken op vakantie, tijdens mijn afwezigheid begon een vriendin/collega van mij met hem te praten. En van het een kwam het ander en nu ben ik vervangen. Naja hij beweerd van niet maar het is wel te merken. 
Nu zie ik hem dus 3x 4uur per week. Aan het einde van elke werkdag krijg ik nog steeds een knuffel van mijn droomprins, maar mijn gevoel zegt als het zo doorgaat zijn we volgende week "uit elkaar" voor zover we wat hadden.

Okee sorry sorry sorry voor het lange verhaal, maar hier komt echt het probleem dus. Ik weet niet wat ik moet doen.
Voor zover ik kan nadenken heb ik twee opties.
1. Kappen met hem en met tegenzin naar werk en hem 12uur per week zien + nog verschrikkelijk verdrietig zij.
2. Zo door blijven gaan en steeds denken aan hoe hij met mijn vriendin praat en me ook rot voelen.

Ik heb heel lang getwijfeld om dit online te zetten. In ieder geval bedankt voor het lezen, en ik hoop dat iemand mij echt kan helpen.

Groetjes Amanda
  • IP logged

P

Polizei

Re: Can we learn to love again?
#1: 16-02-2013, 11:21
Ik wil niet heel vervelend zijn...maar jullie hebben niks hé. Dus hij mag gaan en staan waar hij maar wil. Ik lees ook nergens uit je post dat hij gezegd heeft dat hij jou leuk vindt. Misschien is dit allemaal wel vriendschappelijk bedoelt.

Dusja...als je het zeker wilt weten kan je vragen of hij jou leuk vindt. En anders moet je toch voor optie 2 gaan. En zelfs liefdesverdriet gaat over.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal