Skip to main content

Auteur Topic: Ik weet niet wat ik wil

L

Leen

Ik weet niet wat ik wil
OP: 20-02-2013, 10:33
Ik had een vriend waarmee ik 3 jaar samen was, in het begin ging alles goed, we deden vanalles samen en hadden veel plezier. Maar het laatste jaar was het net alsof we in een sleur zaten, we deden nooit nog iets samen maar zaten gewoon in de zetel tv te kijken, werden sneller kwaad op elkaar voor kleine dingen en het was net of de liefde was weg. We zeiden nooit meer dat we elkaar misten of graag zagen.. Ik voelde me wat verwaarloosd en heb iemand anders leren kennen die me veel aandacht gaf. Na een tijdje besloot ik dat ik het moest gedaan maken met men vorige vriend omdat ik het zo erg vond te liegen tegen hem, en zodat ik iets kon beginnen me die nieuwe jongen.
Toen ik het gedaan maakte heb ik tegen men vriend gezegd dat ik niet meer gelukkig was en dat ik daarom wou dat het gedaan was.. Maar sinds het gedaan is met hem mis ik hem constant.. Ik loop hele dagen ongelukkig en weet echt niet meer wat te doen..
Iemand raad ?
  • IP logged

P

Polizei

Re: Ik weet niet wat ik wil
#1: 20-02-2013, 16:42
Er is mij verteld dat er ooit in je relatie een moment komt, dat verliefdheid overslaat in houden van. En dat je dan gaat twijfelen. Ik denk dat dat bij jullie gebeurd is. Ik weet eigenlijk niet wat je nu moet doen, maar wilde je deze wijsheid mededelen. Ik hoop dat je eruit komt!
  • IP logged

L

Leen

Re: Ik weet niet wat ik wil
#2: 20-02-2013, 16:48
Hoop ik ook :) bedankt !
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal