Skip to main content

Auteur Topic: Eindelijk liefde?

l
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 128
  • geniet van de kleine dingen
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Eindelijk liefde?
OP: 24-02-2013, 22:04
Hee,
Ik ben een paar maanden weg geweest van tienerproblemen, maar ik ben weer terug! En ik heb ook nog eens goed nieuws(behalve dan dat ik morgen weer naar school moet...
  • IP logged

b

bbroek

Re: Eindelijk liefde?
#1: 24-02-2013, 23:58
een paar maanden? toch maar een paar weken ofzo?, nouja laat maar ;) jammer dat een (groot) gedeelte van je tekst weg is, maar ik zou het als ik jou was wel opnieuw typen, dan kunnen wij je helpen!

groetjes Ben
  • IP logged

P

Polizei

Re: Eindelijk liefde?
#2: 25-02-2013, 14:52
Ik ben wel benieuwd naar het goede nieuws :)
  • IP logged

l
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 128
  • geniet van de kleine dingen
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: Eindelijk liefde?
#3: 28-02-2013, 17:45
Hey,
Ik had het hele verhaal al getypt maar het was ineens weg(?). Echt superirritant. En ik had geen zin om het opnieuw te typen... Dit is er gebeurd:
Ik was op de verjaardag van HEM(jwz). Hij was heel lief! Ik ging zitten op een stoel en ineens voelde ik iets tegen mijn achterhoofd. Een kus ofzo(oké laat maar jullie denken echt van wtf). Maar goed. Zijn zus en zijn nicht namen nog een stuk taart. Hij zei dat ik mijn eetlust tenminste in bedwang kon houden, wat overgins niet nodig was omdat ik al heel slank was. ❤ In de kelder waren we eventjes alleen. Hij vroeg of hij mocht proberen me met 1 hand op te tillen(we hadden het erover dat dat moeilijk was, ik zou echt geen idee meer hebben waarom...). Nou dat wilde ik natuurlijk wel. Het is hem nog gelukt ook. Hij is best wel sterk namelijk. Hij zei gewoon heel veel lieve dingen. En tijdens het eten keek hij me steeds aan.

Mensen, wat betekent dit? Is er toch een kans dat hij me leuk vindt? Nou, ik vond namelijk niet dat zijn gedrag toen enigzins normaal was... ❤ Maar het was ook niet slijmerig, nee juist heel subtiel.
Adviezen aub! En nee, no way, ik zeg hem echt niets over mijn gevoelens. ;)

Xxx
  • IP logged

P

Polizei

Re: Eindelijk liefde?
#4: 01-03-2013, 14:12
Het kan. Maar als je het 100% zeker wil weten, moet je het hem toch vragen.
  • IP logged

b

bbroek

Re: Eindelijk liefde?
#5: 01-03-2013, 21:56
volgens mij heb jij het goed voor mekaar! ;)
  • IP logged

l
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 128
  • geniet van de kleine dingen
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: Eindelijk liefde?
#6: 04-03-2013, 22:53
Maar wat moet ik nu doen? Ik ga het hem echt NIET zeggen! Nooit van mijn leven...
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Eindelijk liefde?
#7: 05-03-2013, 17:13
Het zal erg lastig worden om erachter te komen als je het hem niet wilt vertellen, maar als ik het zo hoor dan is mijn eerste reactie dat hij je waarschijnlijk wel leuk vind, of leuker dan alleen vriendschappelijk..
Misschien kun je een beetje met hem flirten, en zijn reactie aan de hand daarvan waarnemen, daar kun je soms ook een hoop aan aflezen..
  • IP logged

G

GeloofInJouZelf

Re: Eindelijk liefde?
#8: 08-03-2013, 05:52
Mischien vraag je veel teveel af hoe en wat en kan je beter gewoon mekaar beter leren kennen zonder die vragen te blijven stellen door met zijn 2 en een bos/strand/parkwandeling te doen.
Daar is het rustig en zoiezo doet de natuur mensen al goed maar niet iedereen houd er mischien van.
Dattie je wou optillen was volgens mij indruk willen maken en typisch op een jongensmanier.
Lieve dingen zeggen hoef nie te betekenen dat hij je leuk vind want hij kan je ook gewoon mogen maar aan de andere kant kan het ook zijn dat hij het wel doe omdatt hij je leuk vind.
Gewoon lekker samen mekaar leren kennen joh en niet teveel richten op relatie en of hij wel leuk vind ofniet dan merk je het echt vanzelf wel en gaat het op een natuurlijke manier.
Indien hij tijd met jou wil doorbrengen en jullie hebben het leuk en er worden lieve dingen gezegd zal er vast in ieder geval al een band zijn. ;D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal