Skip to main content

Auteur Topic: Kan iemand mij leuk vinden?

G

Garfield

Kan iemand mij leuk vinden?
OP: 26-02-2013, 20:43
Ik ben 22, heb een lichte autistische stoornis, ik ga pas op mijn 28e afstuderen op het HBO, en dat is als ik HBO aankan (doe nu MBO), ik heb nog geen rijbewijs en woon nog thuis. Ik ga waarschijnlijk pas in de zomer van 2014 op kamers. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en zelfs nog nooit gezoend.

Kan iemand mij leuk vinden? Het is misschien een rare vraag, maar ik ben er echt heel onzeker over.
  • Gelogd

m

maraa

Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#1: 26-02-2013, 22:15
Natuurlijk kan iemand je leuk vinden! En heel goed dat je van plan bent door te gaan studeren!
Waarom zou niemand je leuk kunnen vinden? Echt dat je een licht autistische stoornis hebt,
 maakt niet uit. Oke ik geef toe, toen ik met iemand had die licht autistisch was,
vond ik dat wel eens lastig, maar er valt prima een relatie mee te hebben.
Ook is het echt niet erg dat je nog nooit een vriendin hebt gehad en nog nooit gezoend hebt.
Ik zou zelfs veel liever een relatie met iemand hebben die nog nooit gezoend heeft of een vriendin heeft gehad, dan iemand die van het ene naar het andere meisje gaat.
Stop met onzeker zijn daarover, er komt echt wel een meisje als je er maar open voor staat.
  • Gelogd

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#2: 27-02-2013, 11:52
er is altijd wel iemand die jou leuk vind! je hebt de juiste persoon alleen nog niet gevonden..
  • Gelogd

P

Polizei

Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#3: 27-02-2013, 14:30
er is altijd wel iemand die jou leuk vind! je hebt de juiste persoon alleen nog niet gevonden..
  • Gelogd

G

Garfield

Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#4: 27-02-2013, 15:36
Bedankt voor de reacties! Al die dingen losstaand valt nog wel mee, maar allemaal bij elkaar kreeg het idee dat ik dan toch wel erg een loser leek. Goed om te lezen dat het toch wel meevalt.
  • Gelogd

P

Polizei

Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#5: 27-02-2013, 18:47
In ieder mens zit iets moois. Ook in jou :) Je hebt alleen de juiste persoon nodig die dat ontdekt, en daarvoor valt :)
  • Gelogd

l
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 128
  • geniet van de kleine dingen
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#6: 02-03-2013, 18:36
Ga uit;) Zit je op een sport ofzo? Je moet die meisjes namelijk wel tegenkomen!
Succesxx
  • Gelogd

G

GeloofInJouZelf

Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#7: 08-03-2013, 11:57
We zijn altijd compleet geweest en dat zal altijd ook zo zijn.
Dit hebben we nooit kunnen accepteren omdat we altijd ergens moesten zijn of naar toe moesten werken om compleet te maken/voelen.
Beelden hebben we ge creerd in het hoofd waar geluk in te halen zou vallen en dingen als dat delen we ook.
Geld, materiaal, relatie, vaste baan, sportief lichaam zijn voorbeelden van vaak voorkomende teleurstellingen.
Heb je geld wil je meer en raak je het kwijt ist ook nie goed.
Heb je een relatie die goed gaat komt er wel een dag dat je je baan kwijt bent of ruzie met je partner krijgt en zo blijft het rammelen joh.

Zoek wat echt waarde heb en kijk wat geen waarde heeft .Zulke dingen gaan je helpen en er is genoeg wijsheid op internet te vinden en in jezelf nog meer.
grtjes en email maar als je wil praten ofzo keer. xxxxxxxxxxxxxx@xxxxxxx.xxx

Edit : Zoals je tijdens je registratie hebt kunnen lezen is het plaatsen van email adressen in berichten niet toegestaan.
Ook zou ik je willen adviseren om iets begrijpelijker Nederlands te grbuiken.
  • Gelogd
« Laatst bewerkt op: 08-03-2013, 14:33 door Happy_Man »

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 82
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2012
Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#8: 16-03-2013, 10:51
Op ieder potje past een dekseltje  ;)
  • Gelogd

j

justmehavingfun

Re: Kan iemand mij leuk vinden?
#9: 30-03-2013, 17:00
Op ieder potje past een dekseltje dus ook voor jouw, en het maakt helemaal nix uit dat het voor jouw iets langer duurt.
  • Gelogd

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal