Skip to main content

Auteur Topic: De pil

I

Iris.Vcb

De pil
OP: 01-03-2013, 19:38
Hey

ik heb al maanden een vriend en neem al bijna een jaar de prikpil maar bij deze ben ik zoveel aangekomen dat ik eraan denk om aan de pil te gaan maar ik heb regelmatig last van diaree en maagkrampen en ben ook niet elke maand ongesteld ( vanwegen de prikpil)

Nu vertelde de moeder van mijn vriend om aan de pil te gaan maar als je diaree hebt meteen daarna een nieuwe pil te nemen (omdat het rond gaat dat jou pil dan niet meer in jou lichaam zit) Is dit een goed idee?

wij vrijen al een tijdje zonder condoom. Maar ik voel me met de prikpil wel veiliger en niet zo stessy dan met de gewone pil.

Prikpil of de gewone pil?

  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: De pil
#1: 01-03-2013, 22:24
hoe zeker ben je er van dat de prikpil er de oorzaak van is dat je zoveel bent aangekomen ?

Wanneer dit namelijk niet de oorzaak is heeft het weinig zin om over te gaan op de slikpil.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

P

Polizei

Re: De pil
#2: 02-03-2013, 08:31
Ik zou naar de huisarts gaan hiermee. En laat die eerst maar eens onderzoeken of het wel echt van de prikpil komt.
  • IP logged

I

Iris.Vcb

Re: De pil
#3: 02-03-2013, 13:49
Omdat ik naar de gynecoloog ben gegaan , die zegt dat de prikpil vocht opnemend is. waarmee ik dus aankom.
  • IP logged

P

Polizei

Re: De pil
#4: 02-03-2013, 15:21
De diarree misschien niet.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal