Skip to main content

Auteur Topic: wat te doen!

s

sebastiaanwattedoen

wat te doen!
OP: 04-03-2013, 07:32
 Ik ben al een aantal jaren stilletjes verliefd op een meisje uit mijn klas en tijdens de afgelopen Valentijnsdag heb ik een poging gewaagd. Ik heb haar een roos gestuurd. Heb haar ook vertelt wat ik voor dr voel. Ze vond het heel lief alleen zag ze me nu nog meer als een goeie vriend.
ik had haar belooft een keer tezeggen op wie ik was en dan zou zei het ook doen. ... Na een lang gesprek zegt ze dat het anders is het is een meisje :'( ook zei ze dat ze niet meteen uit de kast komt en dat ze het niet zeker weet.

Moet ik het nu opgeven of zal ik haar toch vragen af te spreken?

Ik fiets bijna elke dag met haar naar huis (vanaf school).

pls help
  • IP logged

O

Opradah1

Re: wat te doen!
#1: 04-03-2013, 11:29
Dat ligt er een beetje aan hoe zeker zij is dat ze op meisjes valt, als ze dit heel zeker weet (en daarbij uitsluitend op meisjes, dus niet biseksueel) dan denk ik dat je weinig kans hebt helaas, dan nog denk ik.. Niet geschoten is altijd mis dus waarom probeer je t niet gewoon, maar dat is mijn mening.

Mocht ze dit nog niet zeker weten dan kun je het erop wagen en haar voorzichtig aan vragen of ze misschien wilt kijken of ze toch op jongens valt en haar mee uitvragen, gezien het feit dat ze je wel al vertelde dat ze je zag als gewone vriend moet je wel proberen om niet dwingend/pusherig over te komen :)

Succes!
  • IP logged

s

sebastiaanwattedoen

Re: wat te doen!
#2: 04-03-2013, 11:34
oke, bedankt

ik zal een poging wagen en vragen of ze een keer naar de bios wil of een keer afspreken.
  • IP logged

P

Polizei

Re: wat te doen!
#3: 04-03-2013, 15:52
Ze zegt dat ze op meisjes valt. Dan moet jij dat accepteren, en opzoek gaan naar een nieuwe liefde.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal