Skip to main content

Auteur Topic: Ik weet niet wat ik moet doen

K

Kato

Ik weet niet wat ik moet doen
OP: 15-03-2013, 19:18
Hallo allemaal,

Ik ben Kato, een meisje van 17 jaar. Ik heb een relatie van twee jaar gehad, die eind april 2012 gebroken werd door ons beiden. Thomas (21 jaar), had ook een relatie van twee jaar die ongeveer rond de zelfde periode gebroken werd door zijn vriendin. We leerden elkaar beter en beter kennen en in juli werden Thomas en ik een koppeltje. Ongeveer twee weken nadat we samen waren vertrok hij op kamp. Daar had hij blijkbaar veel meisjes leren kennen, voor mij geen probleem. Hij mag zoveel vriendinnen hebben als hij wil. hij vertelde me vaag van een meisje die wat op hem verliefd was, meer niet. De dag erna ging hij naar Gent uit, blijkbaar was hij daar alleen met dat meisje. Ben ik via iemand anders te weten gekomen dat ze stonden te knuffelen. Hij genoot zeer van deze aandacht en vond het leuk dat een meisje (dat veel mooier is dan ik) hem die aandacht schonk en met hem wou en hem bewonderde. Hij liet hem dit graag bevallen. Toen ik hem dit vroeg zei hij dat dit waar was, maar dat ze niet gekust hadden. Hij had nooit veel aandacht gehad van veel meisjes en wist niet hoe daar mee om te gaan. We lieten het wat liegen en onze liefde groeide, we hebben acht leuke, niet altijd gemakkelijke, maanden achter de rug. Toch doet het mij vaak nog pijn wat hij heeft gedaan en huil ik me nog te vaak in slaap, waardoor ik onzeker sta in de relatie. Ook al heeft hij me niet echt bedrogen, ik vond dat hij onmiddelijk aan haar had kunnen zeggen dat hij een relatie had, maar omdat ze zo mooi en leuk was kon hij dit niet. Het doet me nog te veel pijn, en dit weegt op ons relatie natuurlijk. Het doet me pijn omdat hij zo rap al niet genoeg had met mij alleen. Ik was niet genoeg, of zo voel ik me toch. Vaak voel ik me nu ook niet mooi genoeg voor hem omdat hij liever de aandacht zocht bij mooiere meisjes. Ik weet totaal niet wat ik moet doen, maar ik ben niet gelukkig want het blijft me maar pijn doen. Ik wil het wel graag aan de kant zetten en verder gaan, maar ergens lukt het niet. Als ik er niet aan denk, dan hebben we leuke momenten, maar vele dingen blijven me daaraan herinneren. Ik weet totaal niet wat te doen.. :(
  • IP logged

T

The_Unknown

Re: Ik weet niet wat ik moet doen
#1: 16-03-2013, 01:24
je moet je sws niet onzeker gaan voelen, dit had mijn vriendin namelijk ook.

het beste wat je kan doen is een eerlijk rustig gesprek met hem erover hebben (met z'n tweeën),
vertel hem rustig, wat jij denkt en waarom je dat denkt.
anders praat je er eerst met je moeder of ander familie / vrienden erover, om te weten wat hun meningen zijn, en wat hun evt. adviseren.
ik had het geluk dat ik kon zien dat m'n vriendin niet happy toen was, en heb ik met beetje doorzetten, erover kunnen hebben,
ik hoop dat je er wat aan hebt, en ga zeker met je fam./kennissen, en met hem.( anders krijg je ophopingen en dan heb je kans dat er misschien dingen gaan escaleren, en je doet jezelf enkel meer en meer verdriet)
  • IP logged

j

justmehavingfun

Re: Ik weet niet wat ik moet doen
#2: 31-03-2013, 09:03
Iedereen is mooi zoals ie is.
als jouwn vriend liever met andere meiden op stap gaat kun je 3 dingen doen!

1. Je accepteert het en jullie leven nog lang en gelukkig (behalve jij) :-X
2. Je doet gewoon hetzelfde en gaat lekker opstap met allemaal knappe boyz 8)
3. Je zegt dat je het niet leuk vind en vraagt of jij niet gewoon mee kan naar die feesten.

Voor de verstandige zou ik voor 3 gaan, maar voor de leukere zou ik voor 2 gaan ;). zowiezo niet 1 dan blijf je ongelukkig en dat zijn jullie allebij niet waard.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal