Skip to main content

Auteur Topic: hoe krijg je een vriendje??

s

suusje388

hoe krijg je een vriendje??
OP: 18-03-2013, 21:16
Hoii
Ik ben je15 en heb nog nooit een vriendje gehad  zelfs nog nooit gezoend  is dit raar ??
Ik ben hier best onzeker over ik heb ook het gevoel dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben en het klinkt  miss  wanhopig  maar maar ik zou wel graag een vriendje willen.
Mijn vriendinnen  hebben ook al een vriendje gehad en ik niet :(
Hoe kom je aan een vriendje ?
En ik weet wel dat je niet op zoek moet zijn maar toch
Volgens mij kan ik ook niet op flirten
Please help  me
Xx
  • IP logged

T

The_Unknown

Re: hoe krijg je een vriendje??
#1: 18-03-2013, 22:44
hey suus,

dat je nog geen vriendje hebt gehad of nog nooit gezoend hebt is zeker niet raar,
(er zijn mensen die zijn ruim 20/30 en die hebben nooit een vriend(in) gehad, laat staan gezoend te hebben)
dus onzeker hoef je er niet over te zijn :)

misschien is er iemand op joun klas of school, die jou leuk vind of jij hem?
en er zijn genoeg jongens die jou vast en zeker leuk vinden :)
soms gaat het vanzelf, soms kost het moeite.
maar je zult zeker ooit iemand tegen komen die jou leuk vind :)
  • IP logged

I

IV

Re: hoe krijg je een vriendje??
#2: 02-04-2013, 17:58
Heej ,

Ja ik heb net hetzelfde gevoel als jij ...
Ik ben 14 , en ik ben wel verliefd op iemand maar meestal komt er toch niks van ik denk ook altijd dat ik te lelijk ben enzo maarja

Groetjes
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: hoe krijg je een vriendje??
#3: 02-04-2013, 22:17
Hey,

Het belangrijkste bij liefde en veel meer dingen in het leven is; zelfvertrouwen.
Waarom?
Omdat iedereen het ziet; zelfvertrouwen is cruciaal, geen jonge of meisje vind het leuk als je alleen maar negatief bent over jezelf, en altijd sip kijkt.
Wees daarom vrolijk, lach veel en leer van jezelf te houden, houd je borst naar voren en loop alsof je weet wie je bent en weet wat je doet.
Ik kan je verzekeren dat heel veel mensen dat leuk & aantrekkelijk zullen vinden.

- In mijn vriendengroep hebben ze mij de bijnaam smiley gegeven.
De reden is simpel ik lach gewoon heel veel, ik moet al gewoon lachen als iemand me aanstaart want daar kan ik niet tegen. ;p
Goede vriendinnen van mij zijn ook verbaast als ze mij een keer sip zien want dat ben ik bijna nooit (alleen als ik me niet goed voel dan) ;p.
Mijn vorige vriendin wilde altijd cammen en vroeg me dan om te lachen, gewoon omdat ze mijn lach mooi vond, en ik kan nog uren door gaan...

Maar dit heb ik niet altijd gehad hoor, ik was vroeger een hele verlegen jonge, ik heb veel tijden gehad dat ik echt niks mooi vond of leuk aan mijzelf, ik zal jullie de rest van de details besparen.
In ieder geval weet ik dat het veel effectiever is om blij te zijn. Het is fijn voor jezelf maar ook voor anderen, die vinden het dan leuk om bij je te zijn.


Voordat je echt van iemand kan houden, moet je eerst van jezelf leren houden, want alles begint bij jezelf.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

s

suusje388

Re: hoe krijg je een vriendje??
#4: 03-04-2013, 18:40
Heey ,

Nuccah  echt super bedankt je hebt me echt geholpen ik doe nu me best om lachend door het leven  te gaan haha  :loll:
Dankjewell xx
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: hoe krijg je een vriendje??
#5: 03-04-2013, 19:34
haha geen probleem, ik help graag.

succes!!
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 175
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: nov 2011
Re: hoe krijg je een vriendje??
#6: 09-04-2013, 14:28
Een vriendje komt vanzelf wel. Ten minste, dat is mijn instelling. Ik ben zelf 17 en heb ook nog nooit gezoend. Ik ken genoeg mensen van mijn leeftijd die ook nog geen vriend(in) gehad hebben, en ook niet gezoend...
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal