Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd...

I

IV

Verliefd...
OP: 22-03-2013, 19:18
Heej ,

Ik ben al op veel jongens geweest en het is nooit iets geworden...
Maar nu ben ik weer verliefd en denk ik dat het zoizo toch niks word omdat het nooit is en ik heb nog nooit een lief gehad
Nu ben ik op iemand dat echt perfect is hij is echt mijn type echt het type dat ik zocht
Ik denk ook altijd dat ik te leliijk ben voor hem enzo hij heft perfecgte tanden en die van mij staan scheef dus ik ben ook heel onzeker over mezelf... :s
Hij is ook bekend eigelijk ale zijn vader is zanger en hij zingt ook  en speelt in musicals enz.. hij zit wel niet in mijn klas
Er zitten nu vriendinnen in mijn klas die vorig jaar bij hem zaten
Ik ben eigelijk niet echt bevriend met hem alee beetje
Ik zie hem bijna elke ochtend in de fietsenstalling en in het begin praatte we dan ( mijn andere vriendinnen waren er wel bij) en hij durfde mij precies niet aankijken enz
En nu zie ik hem nog steeds maar ik heb het gevoel dat hij mij negeert hij doet een beetje raar , anders , we praten niet meer maar hij komt ook vaak later of hij gaat direct weg
Ik zie hem ook vaak met een ander meisje v an zijn klas naar huis gaan enzo en hij kan goed overweg met meisjes dus ik ben altijd jaloers en denk altijd dat hij daarop verliefd is , maar mijn vriendinnen zeggen dat dat normaal is , dat het gewoon vriendinnen zijn .
Hij weet ook nog niet dat ik op hem ben maar ik wil beter met hem bevriend zijn maar ik spreek hem niet meer dus ja wat moet ik doen ? Het zal waarschijnlijk weer niks worden zoals altijd... en hij is zo perfect , echt mijn type het kwetst mij echt ..
Ik denk altiijd dat hij op een ander meisje is als ik hem daar mee zie omgaan enz maar ja
Wat moet ik doen ??

Groetjes
  • IP logged

V
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 32
  • Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: mrt 2013
Re: Verliefd...
#1: 23-03-2013, 15:18
Hoi,
Ik denk dat je, als eerste stap, meer met hem om moet gaan. Als je nog niet echt bevriend met hem bent lijkt me dat eerst handig. Misschien is hij toch niet zoals je dacht! (Zou natuurlijk wel erg jammer zijn ;)) Als je dan vrienden met hem bent, kan je een keer afspreken. Als hij vaker met meisjes afspreekt, kan hij jou natuurlijk niet over slaan! Als je zo goede vrienden wordt, komt het niet te onverwacht voor hem als je zegt dat je hem leuk vindt! :)
Ik hoop voor je dat je hier wat aan hebt!
xxxx Vraagkind
  • IP logged

j

justmyself

Re: Verliefd...
#2: 28-03-2013, 16:39
Ik heb echt precies hetzelfde probleem, alleen heb ik hem nog nooit echt gesproken, ben ik bang dat hij mij niet eens kent en ik kan er niks aan veranderen. ik denk dat jij bij hem gewoon vaker het gesprek moet beginnen want hij kent jou wel bedenk van te voren iets om over te praten en doe dat dan en dan kan je zo verder gaan. ik daarentegen kan alleen maar naar hem kijken in de pauzes of tussen de lessen door maarja hij vind mij vast niet leuk, maar voor mij is hij gewoon perfect..
succes x
  • IP logged

j

justmehavingfun

Re: Verliefd...
#3: 31-03-2013, 08:53
misschien klinkt het bot maar, als je niet een keer met hem gaat praten zal het nooit wat worden.
  • IP logged

I

IV

Re: Verliefd...
#4: 31-03-2013, 15:51
misschien klinkt het bot maar, als je niet een keer met hem gaat praten zal het nooit wat worden.

Heej ,
Wat bedoel je daarmee ?
Ik praat wel gewoon met hem he bijna elke dag op school
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal