Skip to main content

Auteur Topic: bultjes, vlekken en kleine bloedingen? help!!!

h

hakkemelanie

hoi,

eens in de tijd kijk ik mijn vagina even na op rare dingetjes, wat waarschijnlijk iedere vrouw wel doet. nu had ik gisteravond jeuk en heb ik het dus even nagekeken en zag ik hele kleine wit/gele stipjes die samen een vlek vormden. Ook zaten er kleine bloedingen bij. Ik vraag mij af wat dit kan zijn? Heeft iemand dit eerder gehad of weet wat het kan zijn? Ik heb maar 1 vrijpartner en dat is mijn vriend. hij is samen met mij pas geleden getest op soa's dus dat valt al af lijkt mij? is dit misschien een schimmelinfectie? ik weet me hier ff geen raad mee...

groetjes Hakkemelanie.
  • IP logged

i

ikkeikke

Ik heb geen idee wat het kan zijn maar miss is het handig om naar de huis arts te gaan. Die weet vast wat het is.. Sorry voor dit standaard antwoord maar is denk wel het slimste x
  • IP logged

h

hakkemelanie

ja ik heb de huis arts gebeld, maar die zei dat ik het even af moest wachten maar de jeuk word alleen maar erger.. ik heb wel vaker een schimmelinfectie gehad. dan jeukt het ook en ruikt het ook een beetje vreemd. maar nu is de jeuk wel erg heftig en de geur is al helemaal verschrikkelijk. de vlekken en kleine bloedingen vind ik nog het meest raar..
  • IP logged

i

ikkeikke

Dan zou ik als ik jou was gwn langs huisarstenpost gaan in het ziekenhuis. Die kan je zo nodig gelijk doorverwijze naar een arts in het ziekenhuis. Dat hebbik ook vaker gedaan, gaat ee stuk sneller. Want anders wordt t alleennerger voor jou..
  • IP logged

i

ikluisternaarje

sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je vriendje vreemd gaat en een SOA heeft overgedragen naar je
  • IP logged

O

Opradah1

sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat je vriendje vreemd gaat en een SOA heeft overgedragen naar je

Kan, maar dit lijkt me in deze situatie niet waar je vanuit moet gaan. Als je een relatie hebt met iemand, dan neem ik aan dat je de ander ook vertrouwt en gezien deze situatie zijn er nog vele andere openstaande mogelijkheden.
Als je er direct vanuit gaat dat je vriendje vreemdgaat, dan denk ik dat die bultjes en vlekjes niet je grootste problemen zijn...
  • IP logged

i

ikluisternaarje

Kan, maar dit lijkt me in deze situatie niet waar je vanuit moet gaan. Als je een relatie hebt met iemand, dan neem ik aan dat je de ander ook vertrouwt en gezien deze situatie zijn er nog vele andere openstaande mogelijkheden.
Als je er direct vanuit gaat dat je vriendje vreemdgaat, dan denk ik dat die bultjes en vlekjes niet je grootste problemen zijn...

Dat klopt, uiteraard ben je zelf wel ten goede trouw, alleen omdat dit nu al een paar maanden speelt en het erger wordt - dit moet je zsm laten onderzoeken. Het kan door hormonen komen, iets wat normaal is (heb even online gezocht nu net). Ik heb een link gevonden en wil je vragen even naar de symptomen te kijken. http://www.mijnpil.be/scripts/nl/3seksualiteit/soa/soortensoa/index.php

ik hoop dat dit je vooruit helpt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal