Skip to main content

Auteur Topic: Papa dreigt z'n benen te breken..

x

xhot-girlx

Papa dreigt z'n benen te breken..
OP: 07-04-2013, 15:51
Hallo, ik heb een leuke jongen ontmoet in het zwembad, najaaaa... mn broertje en een vriendin van me kwamen aan met hem :loll: Hij is stagaire badmeester. Toen ik van het zwembad thuis kwam, had ik het natuurlijk gelijk allemaal gezegd.. ik was super blij. Mijn ouders die waren er niet zo blij mee omdat hij iets ouder is dan mij, maar 1.5 jaar  ::) (ik ben 15, hij 17). Dus dat hadden ze ook duidelijk gemaakt. Op een gegeven moment zegt m'n vader: 'als er ooit iemand van 17 jaar of ouder hier voor jou aan de deur komt staan, dan breek ik z'n benen'. Ik geloofde dat natuurlijk niet want m'n papa is altijd lief, en we hebben nooit ruzie of wat. Maar ik vond het wel heel menus klinken, en ik nu hij het zo zei, geloof ik het eerlijk gezegd best wel, en ben nu dus bang dat hij hem wat aandoet.  Hij is een super leuke jongen. Ik denk eraan om hem te laten kennis maken met mn ouders zodat ze weten wie hij is, en weten dat ze zich geen zorgen hoeven te maken..

Ik heb ook zijn nummer, en we praten regelmatig. We hebben ook al een keer gebeld en afgesproken. Het was super leuk en gezellig,(ik zei natuurlijk tegen mn ouders dat ik af had gesproken met een vriendin 8)) en ik ben natuurlijk van plan om vaker af te spreken met hem. Maar mensen zeggen 'alles komt uit', dus ik ben bang dat mijn vader of moeder erachter komt, en hem iets doet. Als hij erachter komt krijg ik natuurlijk ook problemen, dat boeit me allemaal niet, maar dat ik hun vertrouwen schaad. Ik ben altijd eerlijk, maar ik wil gewoon blijven afspreken (ik vind hem nu een beetje leuk  :-[).
Wat moet ik doen?? Ik durf het mn ouders echt niet te vertellen.. :-X

Mn vader is gewoon veel te zuinig op mij, op zn 'prinsesje', dat snap ik ook wel, want kijk wat er allemaal rond loopt :o Maar hij moet me ook een beetje los leren te laten, ik ben tenslotte 15. Als ik bijvoorbeeld naar de stad ga, ben ik toch ook tussen allemaal mensen ouder dan 17...  :loll:
  • IP logged

r

rooosjeee

hee

ik snap je vader best wel ik denk niet dat hij het meent maar miss is het ook wel straks word hij 18 en jij bent dan pas 16 weetje en dat kan miss verkeerd vallen bij je ouders
ik heb zelf ook met iemand gehad maar die was 2 jaar jonger :) en dat accepteren ze wel snapje dus miss ligt het daar aan
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Ik ben het helemaal met je vader eens, jongens zijn nooooit te vertrouwen.
Mijn meisje (als ik die krijg) zou ik op haar 15e niet eens uit laten gaan.
Een vriendje op haar 15e al helemaal niet, zo wel dan zorg ik ervoor dat die jonge niet meer met haar durft te nemen. XD

Maarja moet je niet de verkeerde voor je deur hebben als hij zijn benen dan breekt, tegenwoordig gaan veel jongens op zelf verdediging ;p

Ik zou je ouders het wel vertellen, eerlijk als ik erachter zou komen dat mijn dochter met iemand gaat waar ik niks van weet zoek ik hem meteen op. XD

Succes!


A cute girl stopped me on the way, so I danced.

Hello students, today I got lost on the road of life.

On that day, you taught me that solitude is painful! I understand that so well right now. I have family, and I have friends but if you're gone... To me... It will be the same as being alone.

All I've been doing is watching you two from behind... now, get a good look at my back!"
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
1.5 jaar? pffff wat zeuren je ouders! als je met iemand van 25 thuis komt is het nog te begrijpen maar 17? kan gewoon
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Nja iedereen heeft een andere mening...



When a man learns to love, he must bear the risk of hatred.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal