Skip to main content

Auteur Topic: Ik weet niet wat ik moet doen... HELP!!

m

mel

Haai,

Ik heb 9 maanden lang een relatie gehad die uiteindelijk niet meer werkte. Mijn ouders vonden de jongen heel erg leuk en missen hem meer dan mij. Nu is het pas 1 week uit maar toen ik nog met die andere jongen had waar het nu mij uit is werd ik verliefd op een nieuwe jongen. Ik vind hem heel erg leuk en hij mij ook. Alleen het grote probleem is nu dat mijn ouders hem niet mogen, ze haten hem en ze denken dat hij mij gebruikt voor de sex. Ze hebben hem nog nooit gezien maar er gaan verhalen rond. En ze willen hem ook niet ontmoeten, in ieder geval niet nu. Maar ik mag dan ook nooit met hem afspreken en als het mag moet er perse een paar mensen bij zijn. Ik begrijp mijn ouders best dat ze het allemaal snel vinden want dat vind ik ook en ik heb ook nog geen relatie met die jongen wat ik nu ook nog niet wilt maar ik wil wel graag bij hem zijn. Ik weet nu niet wat ik moet doen... Ik denk niet dat hij mij gebruikt aangezien hij nog nooit iets heeft geprobeerd en ik vind hem al een maand leuk. en hij brengt mij altijd thuis, ik ken zijn vrienden en daar kan ik goed mee opschieten. Ik heb alleen zijn ouders nog niet ontmoet omdat ik geen relatie met hem en bijna nooit bij hem thuis ben aangezien dat niet mag. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Naar mijn ouders luisteren, hem zeggen dat het moet stoppen. Of toch hem blijven zien? maar hoe ga ik dan ooit mijn ouders overtuigen??
 :-X
  • IP logged

L

Lefloze

Als jij het waard vind zou ik voor hem gaan en dat je ouders duidelijk maken.
Maar stel dat hij je echt alleen maar gebruikt en jij daar later achter komt voel je jezelf natuurlijk vreselijk naïef, denk daarom eerst na over wat voor een jongen het is.

En als je ouders het na het overtuigen nog niet accepteren... dan kan het altijd nog stiekem.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal