Skip to main content

Auteur Topic: kan/ wil iemand mij wel helpen?

j

justmyself

kan/ wil iemand mij wel helpen?
OP: 16-04-2013, 15:09
Hallo iedereen,

Ik heb al een paar keer mijn probleem verteld op verschillende topics maar ik heb niet het idee dat iemand mij wilt helpen, kan helpen, sirieus neemt..
Zo voel ik me eigenlijk altijd over dit onderwerp ook als ik het er met m'n beste vriendin over heb.
Ik zal m'n probleem nog een keer uitleggen:
Ik zit op school in klas havo 3 en er zit een jongen bij mij op school ook in havo 3 maar in een andere klas. ik vind hem heel erg leuk maar heb nog nooit met hem gepraat of iets. en dat is het probleem ik kan niet met hem in contact komen, ik wil geen briefje in z'n kluisje doen of op facebook of twitter ofzo doen want dat vind ik slap en suf maar ik durf hem ook niet aan te spreken en heb ok geen idee wat ik dan zou moeten zeggen ik kan moeilijk op hem aflopen en zeggen: "yo je kent me niet maar ik ben ... en ik vind je heel erg leuk doei." Ik weet het allemaal niet, ik woon niet bij hem in de buurt ik heb ook niet echt het idee dat hij vaak naar me kijkt weet niet eens of hij me kent.. Alsjeblieft iemand help me, wat moet ik doen!?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: kan/ wil iemand mij wel helpen?
#1: 16-04-2013, 15:39
Hey,

Ik snap wel waarom er niet is geantwoord op jou bericht.
Dat komt omdat het erg moeilijk is iemand te helpen die alle keuzes zelf al heeft door gestreept.
Kijk je kunt het het beste zo zien:
Jij vind een jonge super leuk, het maakt niet uit wat je doet, maar je moet iets doen om hem beter te leren kennen.

Maak nu een keuze wat je wil doen om daarvoor te zorgen.

Als je hem wil aanspreken ''de directe aanpak'' dan zou ik niet te veel nadenken en er gewoon voor gaan.
Maakt niet uit op welk tijdstip gewoon naar hem toe lopen, niet nadenken want dan gaat het juist fout.

Succes!
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: kan/ wil iemand mij wel helpen?
#2: 16-04-2013, 15:46
Wat je ook kunt doen als je niet zomaar durf naar hem toe te stappen als hij met vrienden is.
Dan wacht je tot hij alleen is loop je naar hem toe en vraag je zijn nummer.
Het juist heel handig om hem beter te leren kennen via wats app of facebook of dat soort dingen.
Dan durven mensen meer te zeggen en vertellen.
Later kun je wat proberen af te spreken of als je zijn nummer hebt, vraag hem dan meteen of hij wat wilt afspreken.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

j

justmyself

Re: kan/ wil iemand mij wel helpen?
#3: 16-04-2013, 16:01
Dat weet ik maar dat had ik toen nog niet gedaan.
Ik weet dat ik het meot doen maar op dat moment durf ik het niet meer en vind ik het heel erg eng terwijl als ik er aan denk het wel wil en durf maarja dan is alles makkelijker...
In ieder geval bedankt ik hoop dat het gaat helpen.. en het ga durven
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal