Skip to main content

Auteur Topic: Wat moet ik doen? Wil geen vriendschap verpesten.

D

Dennis1410

Hoi allemaal,

Ik ben een jongen (17). Speel tennis en vind een meisje (17) leuk, zij zit bij mij in de competitie dus ik zie haar nu elke zondag.
Ik wil haar nu mee uitvragen maar weet dus niet of dit wel juiste beslissing is omdat ik haar alleen op de tennis zie, en stel dat ze nee zegt dan elke keer als ik haar zie is het best raar lijkt mij..

Ik heb haar op whatsapp, praten af en toe. We spreken wel is door de weeks af om zelf te gaan tennissen voor de competitie. Als we samen zijn is het gewoon gezellig en leuk, kunnen goed praten enzo, maar kan hier dus niet uit opmerken of ze mij leuk vindt. We kennen elkaar ook nog niet zo lang. En als haar mee uit vraag hoe moet ik dat doen en waarheen? Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen.

Groetjes.

  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Hey,

Vraag haar gewoon een keer na het tennissen of ze aankomende zaterdag wat met jou wil gaan drinken.
Dan kun je in de stad afspreken en samen een leuke tent uitkiezen waar je wat kunt gaan drinken.
(geen mac of dat soort dingen.)
En als je wat gaat drinken bestel geen frisdrank als cola, maar thee of koffie.
Tijdens dat afspraakje kun je gaan praten met haar, proberen een band te krijgen.
Laat zo min mogelijk stiltes vallen, dan gaat ze zich ongemakkelijk voelen. ;p
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

D

Dennis1410

Oke, dankje voor je reactie zal het proberen en wie weet
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
nee heb je ja kun je krijgen.

Succes!
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

D

Dennis1410

Dat is helemaal waar! Enigste waar ik dus bang voor ben is als ze nee zegt hoe zal het dan zijn als met haar ben als we tennissen en elkaar zien, wil het wel gewoon gezellig houden en het dus niet verpest, als je snapt wat ik bedoel
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Ja dat snap ik, maar met een drankje zal ze niet meteen het iedee krijgen dat je haar leuk vindt. ;)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

D

Dennis1410

Haha eerst ff gevraagt of ze zaterdag nog wat ging doen maar ze heeft al plannen... ik moest savonds ook werken dus zaterdag wordt het hem niet. Dus dat wordt eventjes wachten voor mij en in de tussentijd gewoon gezellig praten  :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal