Skip to main content

Auteur Topic: 1jaar geleden op vakantie ...

P

Pimimbaltes

1jaar geleden op vakantie ...
OP: 07-05-2013, 09:10
Heeey,  iedereen ik zal maar bij het begin beginnen.

Vorig jaar ben ik op vakantie gegaan naar t park waar ik al mijn hele leven kom.
Een vriend van me was mee en het was gezellig, maar de eerste dag in het zwembad kwam ik een meisje tegen(Maartje) ik begon er een beetje mee te praten en het klikte wel.
Toen hebben we die vakantie gezoend en geneukt en. Daarna heb ik niet echt iets neer van haar gehoord.
Zij had wel mijn nummer maar daar kwam n tijdje niks van.

Tot  ongeveer een half jaar geleden toen whats appte ze mij opeens,
Eerst dacht ik dat iemand n grap uithaalde maar toen ze een foto van het briefje stuurde dat ik haar had gegeven geloofde ik haar.
Na best wel veel whats app gesprekken ( die ik meestal begon)
Vroeg ik of ze wou afspreken.
Toen we iets hadden afgesproken toen zij ze het af (meerdere keeren)

Toen kwam ik er achter dat zij een vriendje heeft waar ik best wel van baal dus ik besloot niks over mijn gevoelens te zeggen en dat heb ik uitgehouden tot vorige week, toen heb ik haar de waarheid gezegt wat ze Schatig vond. Maar het probleem is dat ik haar nog steeds mis dus niet aan iets nieuws kan beginnen.

Ik vind haar dis nog steeds heel erg leuk maar zij woond in Amsterdam en ik woon in n dorpje vlakbij Zaandam en ik zie haar nooit want ze wil niet afspreken.

Ik ziet hier heel erg mee ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Alvast bedankt Pim (14)
  • IP logged

s
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 74
  • Just ask
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: mei 2013
Re: 1jaar geleden op vakantie ...
#1: 13-05-2013, 21:06
Misschien denkt zij bij afspreken, dat jij wel weer wilt zoenen enzo. Want dan spreekt ze natuurlijk niet graag af, ivm vriendje. Maak goed duidelijk wat je wilt.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal