Skip to main content

Auteur Topic: Voor het eerst verliefd?

B

Be-yourself-1998

Voor het eerst verliefd?
OP: 21-05-2013, 16:11
Hoi,

Ik ben een meisje van 14 & ben nog nooit (eerder) verliefd geweest!
Ik weet dat dat laat is, maar ik ben laat in ontwikkeling!
Ik begin nu te twijfelen of ik sinds kort verliefd ben, omdat ik veel kenmerken waarover je vaak hoort of leest enz. herken!
Het gaat om een jongen uit mijn klas die 1 jaar & een paar maanden jonger is dan ik.
Ik ken hem al bijna 2 jaar, maar merk dat ik nu sinds ongeveer 1 week elke dag wel aan hem denk, een zenuwachtig gevoel krijg in mijn buik als ik hem zie of aan hem denk, steeds dichtbij hem wil gaan zitten & in de gaten wil houden wat hij op welk moment doet!
Ben ik verliefd op hem?
Kan dat trouwens wel dat je ineens verliefd wordt op iemand die je al 2 jaar lang als 'gewone' vriend hebt gezien?
Ik heb verschillende van die liefdes-testjes gedaan, maar bijna overal kwam een verschillende uitkomst uit!
Ik heb nog niemand verteld van mijn twijfels, omdat ik er eerst zelf rustig over na wil denken & mijn ouders & vriendinnen me gelijk aan hem willen koppelen & me ermee gaan plagen etc.
Ik weet wel dat de jongen op wie ik misschien verliefd ben single is, maar volgens mij ziet hij mij als niet meer dan een 'gewone' vriendin,maar ik weet het natuurlijk niet zeker!
2 vriendinnen van mij zijn al eerder verliefd op hem geweest, maar nu niet meer & hij heeft hen ook afgewezen!
Ben ik verliefd of niet & wat moet ik doen?

X Be-Yourself-1998

PS: Sorry voor mijn lange topic!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal