Skip to main content

Auteur Topic: Ik ben bang dat hij me leuk vindt

P

Polizei

Ik ben bang dat hij me leuk vindt
OP: 07-06-2013, 10:29
Hee,
Nou als eerste wil ik melden dat ik een ongelooflijk verleden met deze jongen achter de rug heb, en een relatie er waarschijnlijk gewoon niet in zit. Dat weten we beide.

Door ons verleden hebben we lang geen contact meer gehad, nu is dat een beetje terug gekomen op whatsapp. Gaat alleen maar over ons verleden. Hij vindt een meisje leuk. Voordat ik dat wist, ging het gesprek over dat hij me straks nooit meer ziet. Hij zei: 'Wie zegt dat ik je nooit meer wil zien?'

Waarschijnlijk was dat dus een poging om toch iets af te spreken ofzo. Ik vroeg of ik haar kende, en wil hem oprecht helpen met dat meisje. Hij zei dat hij denkt dat ik haar wel ken. (Ooit heeft hij tegen me gezegd dat hij denkt dat ik niet zeker weet wie ik echt ben)
En dan het feit dat ik altijd al geweten heb dat hij me leuk vond/vindt. Hij ontkende altijd, terwijl het voor mij en mijn omgeving best wel duidelijk was. Ik hoorde ook van een vriend van hem dat het wel zo was. (Spreken we over anderhalf jaar geleden)
Hij zei dus ook tegen me: 'Zij had al door dat ik haar leuk vindt, voordat ik het zelf in de gaten had'

Dus...ik weet het niet. Ook heb ik op dit moment een relatie, en dat liep niet zo lekker. Dus die jongen zei tegen mij: 'Maak het dan uit'
Nu loopt mijn relatie weer super hoor ;)

Maargoed, door ons verleden, is dit een beetje een kut situatie, en kan hij gewoon niets meer laten merken dat snap ik wel. Hij zegt dat hij weinig contact wil, omdat dat beter voor beide is. Hij zegt dat hij het contact verbroken heeft, om zichzelf en mij te beschermen. Het is gewoon allemaal een beetje vaag.

Dus...wat denken jullie? Niet citeren aub.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal