Skip to main content

Auteur Topic: seks

J

Jackie

seks
OP: 14-06-2013, 15:20
Hi boys
Ik heb het 2 maanden geleden uitgemaakt met mijn vriendje (16 jaar) De reden is dat hij alleen maar seks wilde, maar dat wilde ik nog niet. Ik wil me niet zomaar weggeven aan misschien wel een jeugdliefde, en er daarna spijt van hebben. Ook wat betreft mijn geloof enzo, heb ik de keuze gemaakt dat ik mezelf wil geven aan 1 persoon. Ik heb het er vaak met hem over gehad, en hij was zo aan het pushen, en we hadden er zo vaak ruzie over dat ik het heb uitgemaakt. Ik snap gewoon niet dat het zo vreselijk belangrijk is dat je er een meisje zo voor moet pushen enzo. Is seks nou zo ontzettend belangrijk voor jullie in een relatie?
Kus.
  • IP logged

x

xiemand

Re: seks
#1: 14-06-2013, 16:19
Ik vind dat seks niet het belangrijkste is, het is je eigen keus.
Ik geloof ook en wil ook geen seks hebben voor dat ik getrouwd ben.
Jongens die je alleen willen voor seks dan denk ik dat ze niet echt op je verliefd zijn op je innerlijk maar alleen op je lichaam.

Groetjes x
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: seks
#2: 14-06-2013, 16:45
Voor de meeste mannen in deze leeftijd wel vrees ik, veel jongens willen dat gewoon graag, ik kan er niks anders van maken.


Voor mij niet echt, maar veel jongens zijn nou eenmaal zo, sorry.....
Veel sterkte nog!

Sig
  • IP logged

S

Sigtør Brann

Re: seks
#3: 14-06-2013, 16:59
Ik wil niet hard overkomen of zo.
Maar voor mannen is seks een van de belangrijkste dingen in een relatie.
Als er geen seks is is er geen relatie.

Dat is niet ALTIJD waar hè?  ;)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: seks
#4: 14-06-2013, 19:59
Voor 90% van de mannen wel.
Dus moet je op zoek naar die 10% ;)
Al denk ik dat dat eerder 20/30% is hoor.

  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

T

The_Unknown

Re: seks
#5: 15-06-2013, 00:58
Dat is niet ALTIJD waar hè?  ;)
voor velen wel, ze zeggen ook wel eens ( zo hier en daar)
dat als er geen of slechte seks is de relatie ook zo is.

mja kheb ht natuurlijk ook niet altijd, maar om maanden zonder te zitten dat nou ook weer niet,
heb ook zo m'n behoeftes ;)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: seks
#6: 15-06-2013, 09:29
Dus moet je op zoek naar die 10% ;)
Al denk ik dat dat eerder 20/30% is hoor.
Het is vooral zo voor mannen die al ontmaagd zijn (en geen negatieve ervaringen hebben met seks of andere dingen die de behoeftes verhinderen) die dan niet meer zonder seks kunnen in een relatie.
Een man is het zelfs bereid het uit te maken als er geen seks in de relatie is.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

ManMetEenMissie

Re: seks
#7: 26-06-2013, 14:52
Het is vooral zo voor mannen die al ontmaagd zijn (en geen negatieve ervaringen hebben met seks of andere dingen die de behoeftes verhinderen) die dan niet meer zonder seks kunnen in een relatie.
Een man is het zelfs bereid het uit te maken als er geen seks in de relatie is.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Het is wel zo dat veel mannen het een belangrijk punt vinden.
Maar als een man een relatie heeft met een vrouw (Langer dan een korte periode), dus echt voor haar gaat omdat hij van d'r houd, dan zou hij het niet uitmaken omdat hij geen seks heeft.
Als een man bereid is het uit te maken ivm dat hij voornamelijk seks wilt, dan is het geen relatie te noemen.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: seks
#8: 26-06-2013, 14:56
Als een man bereid is het uit te maken ivm dat hij voornamelijk seks wilt, dan is het geen relatie te noemen.
Mag ik hier uit op maken dat jij er geen enkele moeite mee zou hebben om nu een relatie aan te gaan en de rest van je leven gewoon geen seks meer te hebben omdat zij dat niet wil ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M

ManMetEenMissie

Re: seks
#9: 26-06-2013, 14:59
Mag ik hier uit op maken dat jij er geen enkele moeite mee zou hebben om nu een relatie aan te gaan en de rest van je leven gewoon geen seks meer te hebben omdat zij dat niet wil ?
Als je echt van iemand houdt, so be it.
Een man kan wel seks willen, maar zo niet jammer dan.
Je hebt altijd nog een hand.  ;) Das hoe ik er tegenaan kijk
  • IP logged

O

Opradah1

Re: seks
#10: 26-06-2013, 17:17
het zou mooi zijn als het echt zo zou werken, al denk ik niet dat dit in de praktijk ook echt het geval is.. ik denk dat na een lange tijd van je handpalm, je toch ook wel zult gaan verlangen naar meer dan dat.. en dat is niet erg, het is heel begrijpelijk! maar toch denk ik dat mannen (maar vrouwen ook) na verloop van tijd toch verlangen naar meer en als zij dit na een hele lange tijd van wachten nogsteeds niet zullen krijgen, denk ik dat het eens op houdt.
  • IP logged

I

Iris.Vcb

Re: seks
#11: 28-06-2013, 17:06
seks is niet het belangrijkste maar hoort wel bij een relatie maar is zowiezo iets wat van zelf komt.
ik had er bang voor maar bij mijn vriendje spraken we er helemaal niet over en op een dag gebeurde het gewoon..

je moet gewoon de juiste tegen komen..
  • IP logged

v

verkauft

Re: seks
#12: 10-07-2013, 22:02
ik heb n jongere vriendin, deze had nog nooit seksueel contact gehad en ik al wel daarom heb ik gelijk aangegeven dat ik niet te snel wil gaan voor haar en dat er zeker geen verplichtingen zijn, ik vind r immers leuk en als ik dan n paar maanden langer met de handkar moet maakt mij dat helemaal niet uit, ik denk dat een relatie zonder seks in de algemeenheid wel kan maar sommige mannen zullen het er moeilijk mee hebben.

verk
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: seks
#13: 12-07-2013, 12:12
nou vrouwen kunnen er ook wat van hoor ;p
Het zijn niet alleen jongens die niet zonder sex kunnen.
Ik heb genoeg vriendinnen gehad die het graag wilden.
En dan zijn ze net zo erg als jongens ;p
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

O

Opradah1

Re: seks
#14: 12-07-2013, 23:31
@nuccah
Absoluut! Helemaal mee eens, zoals ik in mijm bericht hierboven al schreef.. Ik denk dat mannen en vrouwen beide een behoefde hebben die ze bevredigd willen hebben, dat dit niet altijd gedaan wordt (het hebben van seks) wil niet zeggen dat de verlangen er niet is. Die verlangen kun je een (vrij lange) tijd volhouden, maar ik denk dat je dat na een tijd niet meer kunt en je dan toch echt seks wilt, mannen en vrouwen.
  • IP logged

R

Rebel

Re: seks
#15: 17-07-2013, 20:26
Ik wil de komende jaren geen seks, uitgaande van de jongens die ik ken wil ik dus de komende jaren ook geen relatie
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 691
  • Man - 29 jr
  • Aangemeld: aug 2012
Re: seks
#16: 13-08-2013, 21:47
@Rebel

Wie zegt dat je sex moet hebben als je met een jonge gaat?
Misschien moet je dan andere jongens tegenkomen waar het bij hun juist om jou gaat in plaats van de sex.

Het zijn niet altijd de jongens die het altijd maar willen hoor, meiden kunnen er ook wat van.

Eigenlijk denk ik zelf dat je graag een relatie zou willen, maar de juiste nog niet bent tegen gekomen.

Groetjes,

Nuccah

Vragen? problemen? of heb je iemand nodig om tegen te praten? stuur mij een pb, ik help je graag!





  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal