Skip to main content

Auteur Topic: Goede vriend...

N

NeverEndingStory

Goede vriend...
OP: 26-06-2013, 14:02
Hee allemaal.
Ik zit een beetje met een probleem..
Ik heb een hele goede vriend, we kunnen alles bij elkaar kwijt en we kunnen gewoon lol met elkaar hebben maar ook serieuze en diepgaande gesprekken voeren.

Hij vind mij leuk en wilt met me. Ik zie hem gewoon als een hele goede vriend van me. Daar kan hij mee leven en heeft er ook geen problemen mee , aangezien we meer dan 3,5 uur van elkaar afwonen valt er weinig aan te doen.

Alleen.... We hebben soms gesprekken dat we gewoon beide geil van elkaar worden, en elkaar dan ook helpen, niet via de cam of foto's maar gewoon gesprekken. We hebben beide nog nooit iets van elkaar gezien, qua geslachtsdelen, en we helpen elkaar gewoon echt via gesprekken.

We hebben er beide geen problemen mee, we praten daarna gewoon weer met elkaar. Maar toch voelt het voor mij vreemd. Het is echt zo'n gevoel van; is dit wel normaal ? Hij is een super goede vriend... We hebben beide niemand, dusja...

Wat vinden jullie ervan ? Is dit normaal ?

Groetjess NeverEndingStory
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Goede vriend...
#1: 26-06-2013, 17:09
ik denk dat je even bij jezelf moet nagaan of je echt niks voor hem voelt, voor een ieder is er een eigen manier om met dergelijke situaties om te gaan en ik wil dus ook niet zeggen dat je hem leuk vindt, maar ik weet dat ik dingen die jij vertelt in je bericht, enkel zou doen met een jongen die ik erg leuk vind.

verder kan het zijn dat hij je nogsteeds erg leuk vindt en je hem hiermee op een verkeerd idee brengt, als je bij jezelf nagegaan bent of je hem leuk vindt (en dit antwoord ''nee, ik vind hem niet leuk'' is) zou ik hem zeer zeker wel even melden dat het voor jou echt niets meer dan het huidige is en er ook echt niets meer in zit dan nu. Dat lijkt me wel zo netjes tegenover hem :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal