Skip to main content

Auteur Topic: Pijn

O

Onzeker15

Pijn
OP: 30-06-2013, 18:59
Hey ik ben een meisje van 15 en ik heb een vriend van 17 we hebben het ong. Een jaar en ik vertrouw hem echt we hebben het er al vaak  over gehad om 'het' te gaan doen en we hebben het al een keer geprobeerd maar hij kwam er niet in ik was ook echt zenuwachtig dat het pijn ging doen en kon me dus ook niet echt ontspannen :( heeft iemand tips :(
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Pijn
#1: 01-07-2013, 16:00
misschien dat jullie dat al doen, maar een voorspel om te zorgen dat je een beetje rustiger bent geworden en niet zo heel zenuwachtig bent. Ontmaagd worden is altijd wel een beetje spannend, maar als je het echt heel eng vindt dan is het misschien iets om over na te denken of je er wel echt aan toe bent.

als jij denkt dat je er echt aan toe bent (en met jij bedoel ik JIJ.. niet je vriend, JIJzelf) dan kun je glijmiddel kopen om het misschien wat gemakkelijker te maken voor hem om bij jou naar binnen te komen. Zoals ik net al zei kan een voorspel er ook voor zorgen dat je wat minder spanningen door je lichaam hebt en dus minder spieren aanspant. over het algemeen is het zo; hoe erger je gespannen bent, hoe meer spieren je aanspant en dan kan het indd zeer doen.

maak je ook niet te druk om de pijn, zodra jij aangeeft dat het pijn doet.. zal hij stoppen als je het zo afspreekt en dan kunnen jullie het later nog eens proberen tot het wel lukt. hoe vaker je het probeert, hoe minder spannend het is en hoe minder gespannen jij ook bent. als jij er aan toe bent; blijven proberen dus! :)
  • IP logged

O

Onzeker15

Re: Pijn
#2: 01-07-2013, 19:40
Ja glijmiddel zou misschien wel kunnen werken ja maar als ik weet dat we 'het' gaan doen is het best moeilijk voor me om me te ontspannen :-[ :(
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Pijn
#3: 01-07-2013, 19:47
Begin er mee om geen afspraken te maken wanneer je HET gaat doen, op die manier wordt het een verplicht nummertje en het is vrij logisch dat je dan gespannen bent.

Laat het gewoon een keertje spontaan gebeuren tijdens een simpele vrijpartij waarbij jij wel zelf degene bent die het moment aan geeft en je niet min of meer laat dwingen door je vriend.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

O

Onzeker15

Re: Pijn
#4: 01-07-2013, 19:51
Dat is makkelijker gezegt dan gedaan ik ben niet echt de gene die durft te beginnen (maar als hij iets doet en ik wil het niet geef ik dat wel aan en luistert hij ook)
  • IP logged

O

Onzeker15

Re: Pijn
#5: 03-07-2013, 20:33
Ik ben vanmiddag bij hem geweest en we hebben het gedaan het deed echt heel veel pijn maar ik heb hem door laten gaan naar de hand heeft hij mij wel gerust proberen te stellen en zo van de volgende keer zou het echt fijner zijn maar ik heb er nu echt spijt van en overmorgen ga ik bij hem slapen en ben ik bang dat hij het weer wil doen maar ik weet niet of ik dat wil :(
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Pijn
#6: 03-07-2013, 22:22
Ik kan je de garantie geven dat het volgende keer weer net zo veel pijn zal doen.

Doe het gewoon een beetje rustig aan en probeer het eerst eens met een vinger in plaats van een soort alles of niets. Die jongen heeft gewoon totaal geen geduld met je en denk alleen aan zijn eigen geneugten :s
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

O

Opradah1

Re: Pijn
#7: 03-07-2013, 22:57
Ik snap het niet helemaal, je was bang voor de pijn en alles(je was erg gespannen) maar toch heb je het gedaan met hem en hem zelfs doorlaten gaan terwijl jij pijn had?

Zoals ik al in mijn vorige berichtje schreef, als jij pijn hebt dan moet je dat zeggen en dan zal hij moeten stoppen.. Zo simpel is het, het moet voor beide leuk zijn.. En op het moment dat jij pijn hebt en hij doorgaat dan heb jij er geen plezier van en nu heb je zelfs spijt

Volgende keer als het pijn doet (wat het miss wel zal doen want ookal ben je nu ontmaagd, de spanning is er zeker nog niet af.. In tegendeel, doordat je je eerste keer veel pijn had ben je misschien juist de volgende keer wel bang dat je weer pijn zult hebben)
Dan moet je dit gewoon aangeven en hem laten stoppen, als hij doorzeurt dan duw je hem desnoods maar van je af.. Maar als jij pijn voelt dan is dat een teken van jouw lichaam dat je er nog niet klaar voor bent. Je moet pijn nooit negeren.
  • IP logged

O

Onzeker15

Re: Pijn
#8: 04-07-2013, 09:24
maar ik ben bang dat hij morgen verwacht dat ik het gewoon wil doen maar ik wil dat niet zou hij dat snappe aangezien ik hem gister door heb laten gaan :(
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Pijn
#9: 04-07-2013, 11:39
Wat er gisteren gebeurd is heeft helemaal niets met vandaag te maken.
En met zijn verwachtingen heb je al helemaal niets te maken, hij kan wel zo veel van je verwachten, zelfs de meest irreele dingen. Zijn verwachtingen zijn zijn probleem, niet het jouwe.

Het is jouw lichaam, jij bepaald wat daar wel en wat daar niet mee mag gebeuren.

En doet hij dingen met je lichaam waarvan jij duidelijk aangegeven hebt dat je het niet wilt (En dat moet je ook echt doen, niet bang zijn)  dan is er sprake van aanranding of zelfs verkrachting.

Heel veel sterkte,

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

O

Opradah1

Re: Pijn
#10: 04-07-2013, 15:15
In een relatie is het belangrijk dat je over en weer eerlijk kunt zijn en ook gewoon bent, wanneer jij er (nog) niet van kan genieten dan moet je dit gwn kunnen zeggen (en dat moet je ook vooral doen! Dat had je al gelijk toen het pijn deed moeten doen, maar vanavond als jij er geen zin in hebt/ het niet wilt moet je het weer doen!)

Als hij echt van je houdt dan heeft hij er respect voor dat jij het niet wilt nog, zonder jou op wat oor manier dan ook te pushen het toch te doen als jij nee zegt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal