Skip to main content

Auteur Topic: Het past niet?

M

Marina93

Het past niet?
OP: 01-07-2013, 18:14
Hallo,

Ik ben een meid van 19 en ik heb een probleem met mijn maagdenvlies oid. Ik en mijn vriend zijn allebei nog maagd. We hebben ondertussen al verschillende keren geprobeerd bij mij naar binnen te gaan maar het doet zoveel pijn dat het gewoon niet te doen is. Als ik een vinger bij mezelf naar binnen druk dan kan dat net. Laat staan 2 vingers of zelfs een penis. We hebben alles zowat al geprobeerd. Ontspannen ben ik wel. De wil is er ook. Glijmiddel gebruiken we ook genoeg.. Wat is er in hemelsnaam mis?!

Hopelijk hebben jullie antwoorden,

Gr. Marina
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Het past niet?
#1: 01-07-2013, 19:40
Hallo Marina,

In de eerste plaats van harte welkom hier op de site.

Zoals jullie nu bezig zijn ben ik bang dat het niet zo erg zal gaan lukken en dat het alleen maar frustraties en woede op zal roepen en dat jij er bijna een minderwaardigheidscomplex van zult krijgen omdat je denkt dat het aan jou ligt wat absoluut niet het geval is.

Een ontmaagding hoeft geen pijn te doen zolang je er maar de tijd voor neemt en dingen rustig opbouwt.

Laat je vriend eerst eens beginnen om met één vinger bij je naar binnen te gaan, zelfs dit kan pijnlijk zijn voor je. Herhaal dit (met ruime tussenpozen) net zo vaak totdat dit kan zonder dat jij er nog echt pijn bij hebt. De volgende stap is dat hij gaat proberen met 2 vingers naar binnen te gaan. Ook dit weer herhalen totdat dit kan zonder dat jij er echt pijn bij hebt.
De volgende stap is dat hij met 3 vingers bij je naar binnen probeert te gaan, wederom net zo lang proberen tot dit voor jou nagenoeg pijnloos gaat.

Wanneer dit lukt kan je eens proberen om het echt te doen. Doe dit op een rustig moment na een uitgebreid voorspel waarbij jullie beiden goed opgewonden zijn. Op dat moment kan het goed helpen wanneer je zelf, met 2 vingers, de vagina een beetje open trekt op het moment dat hij naar binnen gaat.

Besef dat dit niet iets is dat volgende week afgerond is, het kan rustig een half jaar of langer duren. Persoonlijk ben ik van mening dat deze voorbereidingen noodzakelijk zijn om te zorgen dat jij er klaar voor bent. Ik kan je bijna garanderen dat de daadwerkelijke ontmaagding op deze manier vrijwel pijnloos zal verlopen.

Sterkte,

Happy_Man


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M

Marina93

Re: Het past niet?
#2: 02-07-2013, 20:57
Bedankt voor de reactie! Laat ik dat maar gaan proberen dan.. Tenzij iemand nog een andere optie heeft?
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 123
  • Vrouw - 28 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Het past niet?
#3: 06-10-2013, 21:41
ik weet het niet hoor, maar als je echt ontspannen bent (zoals je zegt) dan is je gaatje misschien gewoon te klein? of nouja, gewoon? neeeee ik zou het advies van Happy_Man opvolgen en als dat niet lukt misschien even een bezoekje brengen aan de huisarts.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal