Skip to main content

Auteur Topic: Hellup

d

daantjeX

Hellup
OP: 02-07-2013, 21:35
Hey ik ben nieuw op dit forum maar zit met een probleem

Ik ben vorig jaar verkracht ik heb het aan niemand vertelt maar ik heb nu een half jaar een vriend ik vertrouw hem echt (hij is 16) en we zijn niet verder gegaan als zoenen maar hij wilt graag verder gaan maar als hij me aanraakt schrik ik steeds ik wil het hem graag vertellen maar ik durft het niet en ik weet ook niet hoe

X Daantje
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Hellup
#1: 04-07-2013, 09:54
Hey,
Mijn eerste vraag is heb je het al aan een iemand vertelt of  heb je het nog nooit aan iemand vertelt? Voor de verwerking is het belangrijk erover te praten. Wat ook belangrijk is het zo snel mogelijk vertellen aan je vriend. Want als je steeds schrikt van zn aanrakingen zal hij niet snappen waarom je schrikt. Was die verkrachting je eerste ervaring met seks? Dan kan het zijn dat je seks als iets negatiefs ziet. Probeer nu bij je vriend je grenzen aan te geven van wat je wel en niet wilt. Zolang jij je grenzen niet aangeeft zal je wss negatief over jezelf gaan denken. En maakt het de situatie van het aanraken alleen maar angstiger.
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

d

daantjeX

Re: Hellup
#2: 04-07-2013, 12:38
Het was mijn eerste ervaring met seks en ik heb het nog nooit aan iemand vertelt maar ik wil het hem graag vertellen maar ik weet niet hoe
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Hellup
#3: 19-08-2013, 01:14
Hoi Daantje,
Eigenlijk had je hier al veel eerder over moeten praten met ouders en of goede vriend / vriendin.
Maar als je je vriend vertrouwt zou ik het zeker vertellen aan hem dan kan hij jouw reactie op aanraken ook begrijpen.
En ik kan me ook voorstellen dat je misschien wat meer tijd nodig heb voor je aan sex kan denken met je vriend en ook daar moet hij begrip voor hebben.
Daantje ik hoop dat je een goede en lieve vriend heb die je de tijd geeft en met wie je goed kan praten.   
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal